صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برای حفظ آرمان‌های انقلاب مقابل رژیم صهیونیستی مسابقه نداده و نمی‌دهم

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی کره جنوبی گفت: به خاطر حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر رقیب رژیم صهیونیستی مسابقه ندادم و از رسیدن به المپیک بازماندم. محمد رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عدم رویارویی خود مقابل رقبای رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پیش از المپیک ریو در سه تورنمنت مهم […]

کد خبر : 31371 | 2:37 ب.ظ | ۱۷ خرداد , ۱۳۹۷

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی کره جنوبی گفت: به خاطر حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر رقیب رژیم صهیونیستی مسابقه ندادم و از رسیدن به المپیک بازماندم.

محمد رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به عدم رویارویی خود مقابل رقبای رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پیش از المپیک ریو در سه تورنمنت مهم از حضور مقابل نماینده‌ رژیم کودک کش صهیونیستی انصراف دادم.

وی با اشاره به رویکرد جهانی تحریم مسابقات مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی توسط ورزشکاران آزاده خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر ورزشکاران مسلمان از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی انصراف داده‌اند که این موضع باعث برملا شدن هر چه بیشتر چهره زشت این رژیم شده است.

نایب‌قهرمان شمشیربازی آسیا با بیان اینکه هدف از عدم رویارویی مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی نشان دادن گوشه‌ای از جنایت‌های این رژیم است گفت: در مسابقات جهانی ایتالیا، مجارستان و مسکو از رویارویی با رقبای رژیم صهیونیستی انصراف دادم، لذت عدم رویارویی با رقبای اسرائیلی کم‌تر از کسب مدال نیست.

وی با تأکید براینکه هرگز با نماینده‌ای از رژیم صهیونیستی مسابقه نمی‌دهم افزود: روز قدس یادگاری ارزشمند از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران است و من نیز همراه با سایر ورزشکاران دوشادوش آحاد مردم ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس برای دفاع از مظلومیت ملت‌های آزاده شرکت می‌کنم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد