صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هجمه گسترده دشمن بیانگر قدرت جمهوری اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان هجمه گسترده دشمن را بیانگر قدرت جمهوری اسلامی دانست و گفت: عزت و سربلندی ایران نتیجه مقاومت‌ها و پایداری است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی عصر امروز در دومین سالروز شهادت حسینعلی پور ابراهیمی در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: اگر رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدا ازجمله مدافعان حرم نبود نمی‌دانستیم سرانجام نظام اسلامی […]

کد خبر : 31536 | 12:11 ب.ظ | ۲۴ خرداد , ۱۳۹۷

نماینده ولی‌فقیه در گیلان هجمه گسترده دشمن را بیانگر قدرت جمهوری اسلامی دانست و گفت: عزت و سربلندی ایران نتیجه مقاومت‌ها و پایداری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی عصر امروز در دومین سالروز شهادت حسینعلی پور ابراهیمی در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: اگر رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدا ازجمله مدافعان حرم نبود نمی‌دانستیم سرانجام نظام اسلامی چه می‌شد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه سوریه برای ایران از موقعیت ژئوپلیتیکی خاصی برخوردار است افزود: قدرت‌های سلطه و استکباری جهان در تلاش هستند تا با سرمایه‌گذاری در سوریه بر منطقه غالب شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به تلاش همه‌جانبه دشمن برای غالب شدن بر جوانان و نوجوانان تصریح کرد: دشمن مسلمانان به‌ویژه دشمنان شیعه هزاران مرکز اندیشه شیعه را برای تغییر فرهنگ و غالب شدن بر جوانان راه‌اندازی کرده است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به نفوذ اسلام و شیعه در دل بشریت بیان کرد: آن‌قدر معارف شیعه گسترده است و مفاهیم اجتماعی، حقوقی و سایر علوم در اسلام شیعی نهفته است که تاکنون کسانی که عمیقاً شیعه را مطالعه کرده‌اند مسلمان شده‌اند.

فلاحتی با بیان اینکه قرآن و خداوند جهاد را به انسان آموخته‌اند خاطرنشان کرد: به تعبیر شهید مطهری کسی که نمازخوان و به دنبال خیرالعمل باشد جهاد را انتخاب کرده و به‌سوی آن می‌شتابد.

وی با اشاره به اینکه دنیا با تفکرات شیعه در تقابل است افزود: شیعه با دادن جان، درایت و تفکر کردن و تأسی از مفاهیم قرآن در مقابل با ظلم حرکت می‌کند و در تلاش است تا فرهنگ جهاد را از ما برباید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: تقویت ایمان و باور مردم به راهی که امام برگزید و عزم همه‌جانبه برای رسیدن به اهداف بلند باید سرلوحه رفتار و کردار همه باشد و تاکنون نیز رمز پیروزی ما این‌چنین بوده است.

امام‌جمعه رشت همچنین بر لزوم استقامت و پایداری تأکید کرد و خطاب به جوانان تصریح کرد: مقاومت و پایداری سودی برای انسان دارد که تاکنون آثار آن را در این انقلاب مشاهده کرده‌ایم و نتیجه مقاومت و ایستادگی عزت، سربلندی و حفظ تمامیت ایران اسلامی بوده است.

فلاحتی با بیان اینکه هجمه گسترده دشمن بیانگر قدرت جمهوری اسلامی است افزود: ایمان و استقامت تاکنون عزت را برای ما به ارمغان آورده است اگرچه در بخشی از امور ضعف‌هایی وجود دارد که باید تلاش کرد تا ادامه مسیر انقلاب با تعالی و رشد همراه باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد