صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







جوانان ما نباید با روحانیت فاصله بگیرند

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه روحانیت وظیفه سنگینی در اصلاح جامعه بر عهده‌دارند گفت: ملت به‌ویژه جوانان ما نباید با روحانیت فاصله بگیرند که این مسئله از توطئه‌ها و خواسته دشمن است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام تقی روحانی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی […]

کد خبر : 31861 | 9:19 ق.ظ | ۱۶ تیر , ۱۳۹۷

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه روحانیت وظیفه سنگینی در اصلاح جامعه بر عهده‌دارند گفت: ملت به‌ویژه جوانان ما نباید با روحانیت فاصله بگیرند که این مسئله از توطئه‌ها و خواسته دشمن است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام تقی روحانی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: گناه انسان را از رزق محروم می‌کند باید دقت کنیم که گناه نکنیم.

وی با تسلیت قرار گرفتن در ایام شهادت امام صادق (ع) افزود: هرچند عمر امام ۶۵ سال بود اما زندگانی پرفرازونشیبی داشته و با پنج خلیفه هم دوران بوده‌اند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه انقلاب‌های زیادی در دوران امام صادق (ع) رخ داد تصریح کرد: حکومت بنی‌امیه ساقط شد و به دست بنی‌عباس افتاد و در این دوران خفقان می‌بایست اسلام ناب محمدی توسط امام معرفی و حفظ می‌شد بنابراین امام حوزه‌های علمیه زیادی را پای ریزی و باتربیت بیش از چهار هزار طلبه و شاگرد دست‌به‌کار علمی بزرگی زد.

وی گفت: روحانیت وظیفه سنگینی در اصلاح جامعه بر عهده‌دارند و جوانان ما نباید با روحانیت فاصله بگیرند که این مسئله از توطئه‌ها و خواسته دشمن است.

روحانی با اشاره به هفته مالیاتی افزود: کشور ما تک‌محصول است لذا همه باید برای پرداخت مالیات اهتمام داشته باشند مشوق مالیاتی ایجاد و معافیت مالیاتی حذف شود.

وی با اشاره به هفته حجاب و عفاف و کشف حجاب به دستور رضاخان تصریح کرد: ملت ایران در مقابل کشف حجاب ایستادند و عده زیادی در این مسیر به شهادت رسیدند و امروز هم عده‌ای با بیان اینکه مگر حجاب اجباری است تلاش می‌کنند جامعه اسلامی ما را به‌سوی ابتذال سوق می‌دهند که لازم است ستاد امربه‌معروف و نهی با متخلفین و هنجارشکنان برخورد کند.

وی به تلاش دشمن برای تضعیف اسلام و عظمت ملت ایران در رأس آن سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: عده‌ای از مدیران میز را وسیله زندگی قرار داده‌اند و بر گفتار دشمن صحه می‌گذارند که لازم است قویاً با آن‌ها برخورد کنند.

روحانی با اشاره به اینکه برجام خواسته‌های ملت ایران را برآورده نکرد بیان کرد: حل مسائل و مشکلات کشور با تکیه به توان داخلی در قالب اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد بود و موجبات پیشرفت و توسعه کشور را فراهم خواهد کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد