صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تلاش برای اعتمادسازی و پرهیز از ناامید کردن جوانان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

آیت الله جنتی با تاکید بر لزوم کادرسازی در همه بخش های نظام گفت: باید مواظب باشیم بی اعتمادی و نا امیدی بر جوانان ما حاکم نشود.  آیت الله جنتی در نـــشــست کارگـــروه های تخصـصی سـتاد چــهلمین ســالگرد پــیروزی انــقلاب اسلامی که صبح یک‌شنبه برگزار شد، اظهار کرد: باید بشناسیم در چه حال و وضعیتی […]

کد خبر : 31908 | 7:48 ق.ظ | ۱۹ تیر , ۱۳۹۷

آیت الله جنتی با تاکید بر لزوم کادرسازی در همه بخش های نظام گفت: باید مواظب باشیم بی اعتمادی و نا امیدی بر جوانان ما حاکم نشود.

 آیت الله جنتی در نـــشــست کارگـــروه های تخصـصی سـتاد چــهلمین ســالگرد پــیروزی انــقلاب اسلامی که صبح یک‌شنبه برگزار شد، اظهار کرد: باید بشناسیم در چه حال و وضعیتی هستیم. از نظر هجمه‌های دشمن، از نظر نیروهای انقلابی، دولتی، فرهنگی، اقتصادی در چه شرایطی هستیم. اول باید این شرایط را بشناسیم و بعد وظایف خود را تشخیص دهیم.

وی افزود: وظیفه ما سنگین است. چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد همیشه مشکلات گوناگون داشته‌ایم. انقلابی که می‌خواهد دگرگونی ایجاد کند با آرامی روبه‌رو نیست؛ اما مسئله این است که دشمن روز به روز مسائل را بیشتر می‌کند و عده‌ای هم به دشمن می‌پیوندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: باید نقشه‌های دشمنان را بشناسیم، در داخل وضعیت خود را بشناسیم، ببینیم نیروها چقدر فعال هستند. آن قشری که با دشمن همکاری می‌کنند را بیینیم در چه حالی هستند. مسئله رهبری را باید ببینیم و فرمایشات‌شان را بپذیریم و مطیع ایشان باشیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: راه ما پر مشکل است و باید آن طی کنیم. یک مسئله این است که به داخلی‌های خود بفهمانیم انقلاب اسلامی چه کمکی به این مملکت کرده است. تعدادی از جوان‌ها مشکلاتی اعم از بیکاری و وضعیت بد اقتصادی را می‌بینند و توقع دارند مسئولان فکری به حال آن ها  نمایند. اساس این است و القائات دشمن هم هست. ما باید به این‌ها بفهمانیم برادر و خواهر عزیز مشکل مملکت با  اغتشاش حل نمی‌شود؛ اگر  درخواستی دارید باید از راه های قانونی دنبال نمایید.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب مجاهدانه و علی‌وار کار کرده‌اند. همه دارند کار می‌کنند تا مملکت را از این وضعیت بیرون بیاورند. اگر این نظام دگرگونی پیدا کند ببینید دشمن چه بلاهایی به سر مردم می‌آورد.

آیت الله جنتی افزود: این‌که می‌گویند نه غزه و نه لبنان؛ اگر خدمات اسلامی نبود چه می‌شد؛ آمریکا، اسرائیل ، منافقین و داعش چه می‌کردند؟ چه برای ما می‌گذاشتند؟ اگر ما در غزه، لبنان، سوریه و عراق نبودیم چه می‌شد؟ این داعشی‌های درنده و وحشی با برادران ما در عراق و سوریه چه می‌کردند؟ حاضر شده بودند که به مرزهای ما بیایند. اگر امروز ناموس ما محفوظ است برای همین است. ما در جاهای مختلف به ندای مظلومین لبیک گفتیم.

دبیر شورای نگهبان گفت: اگر فقط فکر خودمان هم بودیم باید به جنگ داعشی می رفتیم. اسرائیل چقدر آدم کشت، این‌ها قاتل هستند، سراغ ما هم می‌آمدند و فقط این نیست که می‌خواهیم کمک به مظلومین بکنیم که البته جزو اصول ما است، ما می‌خواهیم دین و اعتقاد و خودمان را حفظ کنیم و باید در این راه کار فرهنگی انجام دهیم.

وی ادامه داد: صدا و سیما در درجه اول، رسانه‌های دیگر در درجه دوم و سایر نهادها دست در دست هم بدهیم تا ببینیم چقدر کار شده است. انقلابیون و نیروهای مسلح اعم از سپاهی‌ها و بسیجی‌ها، انتظامی، ارتشی و غیره کارهای موثری انجام داده اند. مشکل آب خرمشهر را دیدیم که با مدد و یاری همدیگر حل کردیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها گفته اند امکانات مملکت زیاد است. باید کاری کنیم که تولید و ثروت کشور افزایش پیدا کند. مشکل این است که این کارها دست کسانی است که نمی‌خواهند کار کنند. کسانی هم می‌خواهند کار کنند کار را به آن‌ها نمی دهند. باید طلبکار باشیم. اقتصاد مقاومتی مطرح شد، چه قدر این مرد بزرگ و عزیز سخنرانی کرد، نوشت، ابلاغ کرد و ستاد تشکیل داد که تنها راه نجات کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است. چه کسانی باید انجام بدهند؟ همین ها که قدرت و بیت المال دست‌شان است. چرا کار نمی‌کنید؟ ازمسئولین سوال کنید. باید مجاهدانه و مخلصانه کار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: عده‌ای به براندازی فکر می‌کنند که این نظام برود و نظام دیگری بیاید که به حول قوه الهی هرگز آن روز را نخواهند دید. باید با تدبیر مسئولین جلوی قاچاق و فساد را گرفت و تولید را بالا برد و اشتغال ایجاد کرد.  مردم جای طلبکاری احساس نا امیدی می‌کنند. باید به مردم امید دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دیگر از زمان جنگ بدتر نیست. خداوند کمک می‌کند. تا جایی که می‌توانیم باید جوانان را توجیه کنیم، باید جوانان درک صحیحی از این موضوع داشته باشند و باید تحمل کنند این مسائل را؛ چراکه قابل حل است. آن خدایی که چهل سال انقلاب را حفظ کرد باز هم حفظ می‌کند. باید مواظب باشیم بی اعتمادی و نا امیدی بر جوانان ما حاکم نشود.

وی افزود: ما مشکل داریم اما قابل حل هستند به شرط این‌که کار را به دست نیروهای کارآمد بدهیم. مشکل زیاد داریم اما مشکل اصلی ناکارآمدی نیروی انسانی است، اگر نیروی انسانی کار آمد نباشد همه نفت را هم بفروشیم و ثروت دنیا را داشته باشیم هدر می رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: یکی از کارهایی که کم کردیم، کار کادرسازی است. در جاهای مختلف رهبری بارها بر این موضوع تکیه کردند که باید انقلابی حرکت کرد.

جنتی در پایان گفت:باید در همه چی ازجمله برق و گاز صرفه جویی کنیم. مردم ما باید قانع باشند و بدانند که با صبر و مقاومت می شود بر مشلات پیروز شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد