صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مطالبه آرمان ها راه مقابله با القای ناامیدی در جامعه است

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: برای مقابله با طرح القای ناامیدی استکبار در کشور باید مطالبه گری آرمان ها را در دستور کار قرار دهیم.  بهروز جلایی، رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان پیش از خطبه های نماز جمعه (۲۲تیر) رشت گفت: عمده چالش ها بر بستر تهدید حرکت می کند. این استاد دانشگاه با […]

کد خبر : 31973 | 9:54 ق.ظ | ۲۳ تیر , ۱۳۹۷

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان گفت: برای مقابله با طرح القای ناامیدی استکبار در کشور باید مطالبه گری آرمان ها را در دستور کار قرار دهیم.

 بهروز جلایی، رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان پیش از خطبه های نماز جمعه (۲۲تیر) رشت گفت: عمده چالش ها بر بستر تهدید حرکت می کند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه فرصتی که در تهدید فراهم است به صورت علنی در جامعه وجود ندارد گفت: باید از چالش های تهدیدزا برای فرصت سازی استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: واقعه کشف حجاب منجر به شکل گیری و پیروزی انقلاب شد.
به گزارش  شبستان،جلایی اعلام کرد: نتیجه جنگ فرهنگی دشمن، ایجاد ناامیدی نه در سطح کلان و بلکه در سطح مردم جامعه است.
وی افزود: نگاه قدرت های استکباری برای القای ناامیدی بر دو مولفه عدم تعادل و ایجاد خشم در جامعه استوار است.
رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان اظهار کرد: استکبار با برجسته کردن قدرت و توان خود، مسئولان و مردم کشور هدف را دچار سردرگمی در تصمیم گیری و واکنش به موقع می کند.
وی اذعان کرد: امروز برای مقابله با طرح القای ناامیدی استکبار در کشور باید مطالبه گری آرمان ها را در دستور کار قرار دهیم.
این استاد دانشگاه یادآور شد: اگر مطالبه آرمان ها در دستور کار جامعه باشد دیگر حقوق نجومی و کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر را شاهد نخواهیم بود.
جلایی خاطرنشان ساخت: مطالبه آرمان ها تحت لوای ولایت فقیه همان وحدت عملی است که در جامعه آرمانی اسلامی مورد توقع است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد