صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی نمایشگاه از عملکرد و تلاش انقلاب اسلامی از برنامه های چهلمین سال انقلاب است

 سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی با همکاری سپاه قدس گیلان به مناست چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اجرایی خواهد شد. به گزارش شبستان، وی با بیان اینکه فصل شیدایی، قافله […]

کد خبر : 32347 | 8:46 ق.ظ | ۲۸ مرداد , ۱۳۹۷

 سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مصلی رشت برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی با همکاری سپاه قدس گیلان به مناست چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اجرایی خواهد شد.

به گزارش شبستان، وی با بیان اینکه فصل شیدایی، قافله عاشقی و … از جمله برنامه‌های اجرایی است گفت: برپایی نمایشگاه از عملکرد و تلاش انقلاب در هفته دفاع مقدس و همچنین رونمایی از کتاب حضور خبرنگاران گیلانی در دفاع مقدس از اهم برنامه‌های است که در استان اجرا خواهد شد.

 کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: جامعه دارای مشکلاتی است و مسئولان باید در این زمینه تلاش‌های مضاعفی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نادیده گرفتن مشکلات مردمی، ضربات جبران ناپذیری بر پیکره انقلاب و نظام وارد خواهد کرد گفت: تا جایی که می‌توانیم مشکلات را حل و در مراحلی که رفع نمی‌شود، موانع را برای مردم بازگو کنید.

شاهرخ یوسف زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز اظهار کرد: در بخش سلامت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری حاصل شده است.

وی با بیان اینکه نظام شبکه سلامت در کشور برای نخستین بار سال ۶۳ در گیلان تشکیل شد گفت: بعد از آن، این شبکه در سراسر کشور راه اندازی شد که یکی از افتخارات گیلان در بخش بهداشت و درمان محسوب می‌شود.

یوسف‌زاده اذعان کرد: طی چندسال اخیر تمامی بیمارستان‌های شهرستان‌های  استان نوسازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به ظرفیت گیاهان دارویی اشاره و اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ گیاه دارویی در گیلان شناسایی شده است که با بهره گیری از این ظرفیت می‌توان رونق اقتصادی گیلان را فراهم کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد