صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برای مقابله با هجوم تبلیغاتی دشمنان به ارتش ۲۰ میلیونی رسانه‌ای نیاز است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای مقابله با هجوم تبلیغاتی دشمنان، نیازمند ارتش ۲۰ میلیونی در حوزه رسانه هستیم. نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در جریان سفر یکروزه خود به سمنان، از دفتر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان بازدید کرد. نصرت‌الله لطفی در این بازدید ضمن […]

کد خبر : 32810 | 10:47 ق.ظ | ۸ مهر , ۱۳۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای مقابله با هجوم تبلیغاتی دشمنان، نیازمند ارتش ۲۰ میلیونی در حوزه رسانه هستیم.

نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در جریان سفر یکروزه خود به سمنان، از دفتر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان بازدید کرد.

نصرت‌الله لطفی در این بازدید ضمن اطلاع از بخش‌های مختلف شبکه اطلاع‌رسانی مرآت با خبرنگار این شبکه به گفتگو پرداخت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز مهمترین ابزاری که توسط دشمنان انقلاب برای هجوم به ارزش‌های انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار می‌گیرد رسانه‌ها هستند لذا دلسوزان انقلاب اسلامی نیز باید از این ظرفیت برای دفاع از دستاوردهای انقلاب بهره بگیرند.

لطفی با بیان اینکه امروز بالغ بر ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان علیه انقلاب اسلامی فعال هستند افزود: این موضوع نشان می‌دهد دشمن امروز به جای استفاده از ابزار نظامی برای هجوم به انقلاب اسلامی استفاده از ابزار‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر تمام شبکه‌های رسانه‌ای داخلی، برون‌مرزی و استانی کشور کمتر از ۱۵۰ شبکه است که این موضوع نشان می‌دهد در یک جنگ نابرابر رسانه‌ای و تبلیغاتی قرار گرفته‌ایم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با یادآوری دستور امام خمینی (ره) برای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی در سالهای نخست دفاع مقدس گفت: امروز برای مقابله با تهدیدات رسانه‌ای دشمنان نیز نیازمند یک ارتش ۲۰ میلیونی رسانه‌ای هستیم.

لطفی با اشاره به برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: از ۲۱ کارگروه پیش‌بینی شده برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴ کارگروه به بخش‌های مختلف رسانه‌ای مربوط می‌شود.

وی از مسئولیت شورای عالی فضای مجازی، صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کارگروه‌ها خبر داد و گفت: وظایف و ماموریت‌های این نهادها در حوزه تبیین و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی به آنها ابلاغ شده و اقدامات بسیار مطلوبی نیز در این زمینه در حال انجام است.

.

تصاویر شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد