صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







شعار «هیهات منا الذله» در ۱۳ آبان سال‌جاری در دنیا عینیت و تجلی خواهد یافت

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اهمیت مراسم یوم الله ۱۳ آبان گفت: شعار هیهات منا الذله مردم ایران امسال در دنیا عینیت و تجلی خواهد یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همایش دو روزه روسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه […]

کد خبر : 32836 | 1:35 ب.ظ | ۱۱ مهر , ۱۳۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اهمیت مراسم یوم الله ۱۳ آبان گفت: شعار هیهات منا الذله مردم ایران امسال در دنیا عینیت و تجلی خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همایش دو روزه روسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ مهرماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم؛ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر خدابخش و جمعی از مسئولان و مدیران این استان همراه با قائم مقام، معاونین و مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تبریز آغاز شد.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ابتدای این همایش ضمن خیرمقدم به مدعوین، از همکاری و همراهی مسئولین و مردم استان آذربایجان شرقی در برگزاری مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی و ایام الله قدردانی کرد و گفت: این همایش را در دیار مردمانی دلیر، عاشورایی، متدین و به معنای واقعی انقلابی و ولایت مدار برگزار می کنیم.

وی در ادامه به اهداف همایش اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایام واقعا سرنوشت سازی برای گذر از یک پیچ تاریخی حساس قرار دارد. انقلاب اسلامی یک موهبت الهی است و انشالله بتوانیم در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، در مقام عمل، شکرگزار این نعمت الهی باشیم. چرا که در زمان حیات ما و پس از قرن ها، یک نظام و حکومت اسلامی در جهان شکل گرفته و روز به روز به فضل الهی، بالنده و در جهان تاثیرگذار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: ایام چهل سالگی انقلاب اسلامی، امسال با یک جنگ ترکیبی پیچیده از منظر روانی و اقتصادی مواجه شده که امید و اعتماد به نفس مردم را نشانه گرفته است.

وی ادامه داد: تلاش نظام سلطه، برای بزرگ نمایی کاستی ها و مشکلات مردم به صورت گسترده و هدفمند آغاز شده تا به زعم شیطانی خود بتوانند، از رشد ناسازگاری ها و اعتراضات مردمی و اغتشاشات خیابانی، استفاده کنند. اما با لطاف الهی و بصیرت ، هوشمندی و حضور مردم در صحنه، این توطئه و این جنگ روانی و اقتصادی عملی و پیچیده نیز، خنثی خواهد شد و یک بار دیگر برگ زرینی در تاریخ این کشور رقم خواهد خورد.

لطفی اضافه کرد: از این منظر، ما در زمان  جنگ به سر می بریم و جنگی که امروز با هدفی شوم به ما تحمیل شده، به مراتب پیچیده تر از زمان جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است. امروز دشمن آحاد مردم را هدف قرار داده تا شکافی میان مردم و نظام مقدس اسلامی ایجاد کند. در حالی که هر نظامی را می توان شکست داد، به جز نظام متکی بر مردم و این نظام هم متکی بر مردم و برخوردار از حمایت مردمی است و با هوشیاری و بصیرت مردم شکست ناپذیر است.

وی گفت: دشمن اذعان دارد که همه توطئه های ۳۹ سال گذشته اش ناکام مانده و امروز جنگ نظامی بر علیه کشور نیز امکان ندارد، بنابراین با جنگ روانی و اقتصادی وارد عمل شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: با حفظ روحیه انقلابی و کمترین آسیب، انشالله می توانیم این جنگ را نیز با پیروزی پشت سر گذاریم. لذا همه تلاش ها و برنامه ها با تشریک مساعی و هم افزایی باید در راستای خنثی سازی این جنگ تحمیلی باشد و همه تکلیف داریم با کار شبانه روزی و تلاش مضاعف، لباس رزم و جهاد بر تن کنیم و به عنوان خادمان عرصه مراسم و مناسبت ها، شاهد حضور پرشور مردم در این ایام باشیم چرا که مانور انسانی و نقش مردم در قالب حضور در مراسم و به ویژه راهپیمایی ها، تجلی عظمت، اقتدار و به معنای مردمی بودن این نظام مقدس است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت یوم الله ۱۳ آبان گفت: ما مناسبت های مهمی را پیش رو داریم، از جمله روز ملی مبارزه با استکبار جهانی که قطعا با تلاش همه عزیزان و حضور آگاهانه مردم در صحنه به یک مراسم ضد استکباری به یادماندنی تبدیل شده و در تاریخ ثبت خواهد شد و شعار هیهات منا الذله مردم ایران امسال در کل دنیا عینیت و تجلی خواهد یافت چرا که امسال در ایامی هستیم که با تشدید دور دوم تحریم های شیطان بزرگ مصادف شده و مردم ما نشان می دهند که مردمانی هستند که شعب ابی طالب را پشت سر می گذارند همانطور که دفاع مقدس را پشت سر گذاشتند و علیرغم این که ۵ استان و هزار و ۱۲۰ کیلومتر کشورمان درگیر جنگ مستقیم بود، این نظام نوپا با حماسه مردم، پیروز شد و کمترین امتیازی به دشمن نداد.

وی همچنین به فاجعه هفتم تیر، هشتم شهریور و ترور های مختلف از جمله ترور شهدای محراب اشاره کرد و گفت: در این جنگ اقتصادی نیز با عزت و افتخار پیروز خواهیم شد و برگ زرینی در تاریخ ایران عزیز و اسلام مقدس به جای خواهیم گذاشت.

لطفی افزود: ۱۳ آبان امسال مراسم بسیار خاصی در پیش داریم و ۹ دی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه این مراسم، مقدمه ای برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر و راهپیمایی تاریخی و عظیم مردمی در تجدید بیعت با آرمان های والای امام راحل(ره)شهدا و امام المسلمین خواهد بود انشالله.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد