صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







استکبار جهانی به دنبال استحاله و تضعیف حقیقت انقلاب اسلامی از درون است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه ما در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با استکبار تردید نداریم گفت:این تقابل با گفت‌وگو قابل حل و آشتی نیست، زیرا تقابل بر سر موجودیت و مبتنی بر مبانی فکری و اعتقادی اسلام ناب است و استکبار جهانی به دنبال استحاله و نابودی حقیقت انقلاب […]

کد خبر : 32867 | 1:11 ب.ظ | ۱۳ مهر , ۱۳۹۷

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه ما در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با استکبار تردید نداریم گفت:این تقابل با گفت‌وگو قابل حل و آشتی نیست، زیرا تقابل بر سر موجودیت و مبتنی بر مبانی فکری و اعتقادی اسلام ناب است و استکبار جهانی به دنبال استحاله و نابودی حقیقت انقلاب اسلامی از درون است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی سراسری رؤسای شورای تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز اظهار داشت: دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران نشان از حیات انقلاب است.

وی با بیان این‌که تقابل جبهه استکبار پایان‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: این تقابل با گفت‌وگو قابل حل و آشتی نیست، زیرا تقابل بر سر موجودیت و مبتنی بر مبانی فکری و اعتقادی اسلام ناب است، نه بر سر گستره جغرافیایی و منافع مالی، از سوی دیگر نباید انتظاری جز تهاجم، دشمنی و فتنه‌انگیزی از دشمنان انقلاب داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تأکید بر موضع‌گیری قاطعانه و هوشمندانه در برابر هجمه دشمنان، افزود: آمریکا، رژیم صیونیستی، برخی از کشورهای اروپایی، منافقان، حکام عرب منطقه همچون عربستان، متحجران و سکولارهای داخلی طیف‌های مختلف دشمن انقلاب هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: موضع رسمی سپاه این است که ما در دفاع از جبهه انقلاب و مقابله با استکبار تردید نداریم و سیاسی‌کاری نمی‌کنیم؛ این‌که عده‌ای به ولایت فقیه حمله کنند و انتظار داشته باشند، سپاه بی تفاوت باشد، محال امر است.

وی ادامه داد: با وجود این‌که استکبار جهانی تا به حال نتیجه نگرفته، اما به دنبال استحاله و نابودی حقیقت انقلاب اسلامی از درون است، چنانکه ۱۶۰ طرح و پروژه علمی از سوی مؤسسات مختلف آمریکایی برای نابودی انقلاب اسلامی ارایه شده که در نهایت به این نتیجه رسیده‌اند که تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی عملیات نرم است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: دشمنان خود اذعان داشته‌اند که انقلاب اسلامی را جز انقلاب‌کننده‌ها نمی توانند نابود کنند، به عبارت دیگر ارکان انقلاب را باید به دست خود انقلابیون بشکند.

وی با تأکید بر این‌که دشمنان به دنبال دین‌زدایی از حوزه هستند، افزود: همانطور که دشمنان برای مدارس و دانشگاه‎‌های ما برنامه دارند؛ به دنبال حوزه های علمیه‌ای بی خاصیت هستند؛ حوزه سکولار و بدون روحیه انقلابی و جهادی خواست استکبار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام و ماهیت دینی، رهبری و ولایت، حضور و مشارکت مردمی، روحیه و فرهنگ مبارزه با استکبار و ظلم‌ستیزی را چهار رکن اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جریان سلطه برای استحاله انقلاب دو جریان انحراف فکری، اعتقادی، تغییر باورهای و مبانی جبهه انقلاب اسلامی و انحراف عملی و حول ارزش‌ها و مطالبات نیروهای مدافع انقلاب را پیگیری می کند.

وی استقامت فکری و عملی را نسخه قرآن برای غلبه بر توطئه دشمنان معرفی کرد و افزود: تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم، تبدیل مطالبات و خواسته های ارزشی، معنوی، دینی و اخروی به مطالبات و خواسته های دنیوی و مادی از دیگر برنامه های دشمن برای استحاله انقلاب اسلامی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد