صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمن به دنبال سیاه‌نمایی است باید واقعیات به مردم گفته شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن با ابزار روانی به دنبال فشار به مردم است، باید دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنیم. نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در جلسه  گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در زنجان برگزار شد اظهار کرد: بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 33027 | 9:44 ق.ظ | ۲۳ مهر , ۱۳۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن با ابزار روانی به دنبال فشار به مردم است، باید دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنیم.

نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در جلسه  گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در زنجان برگزار شد اظهار کرد: بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از فجر ۹۶ تا ۹۷ برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یک جنگ تحمیلی سال‌ها پیش از سوی نظام سلطه به ایران تحمیل شد، افزود: امروز شرکت در جلسه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک آرمان برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ اسلام مهم‌ترین تکلیف بوده و از اعظم وظایف محسوب می‌شود، تصریح کرد: در واقع امسال هم ما به دنبال بیان وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی هستیم.

نصرت الله لطفی با اشاره به فعالیت ۳۰۰ شبکه فارسی زبان برای ضربه زدن به کشور و براندازی نظام جمهوری اسلامی گفت: همین امر اهمیت شرکت در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بیشتر می‌کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه دشمن همواره به طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور بوده است، تصریح کرد: دشمن وقتی با راهکارهای مختلف موفق نشد به نظام ضربه بزند مردم را هدف گرفت و بر این اساس موضوعات اقتصادی را دستاویزی برای ضربه زدن به کشور قرار داد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری هر چه باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند تبیین موفقیت‌های نظام است، افزود: دشمن در این برهه زمانی به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است که ما باید با استفاده از ذخیره چهل ساله و تجربیات آن این توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

لطفی با اشاره به اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی نباید صرفا به برگزاری جشن و آیین محدود شود، تصریح کرد: اگر دشمن به دنبال سیاه‌نمایی است ما باید واقعیات را به مردم بگوییم و از این طریق توطئه دشمن را خنثی کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن با ابزار روانی به دنبال فشار به مردم است، باید دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد