صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







یوم‌الله ۱۳ آبان روزی ملی و متعلق به همه اقشار ملت ایران است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که مراسم یوم الله ۱۳ آبان و ۹ دی امسال با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: یوم الله ۱۳ آبان، یک روز ملی است و به همه اقشار ملت ایران تعلق دارد. نشست کارگروه های اجرایی ستاد چهلمین سالگرد […]

کد خبر : 33032 | 9:17 ق.ظ | ۲۵ مهر , ۱۳۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که مراسم یوم الله ۱۳ آبان و ۹ دی امسال با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: یوم الله ۱۳ آبان، یک روز ملی است و به همه اقشار ملت ایران تعلق دارد.

نشست کارگروه های اجرایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دوشنبه ۲۳ مهرماه با حضور نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگان ارگان ها و سازمان های مختلف در سالن اجتماعات دفتر مرکزی این شورا برگزار شد.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان و ۹ دی با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود

نصرت الله لطفی در ابتدای جلسه با بیان این که همه مراسم و مناسبت های امسال با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، توضیحاتی در خصوص کلیات مراسم پیش رو از جمله یوم الله ۱۳ آبان و ۹ دی ماه ارائه کرد و افزود:مراسمی که در ماه های آتی پیش رو داریم از اهمیت و حساسیت مضاعفی برخوردار است.

لطفی با اشاره به اینکه امسال همه مراسم، ذیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعریف شده است، تصریح کرد: سال های گذشته ستادی تحت عنوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شکل می گرفت و سایر مناسبت ها مستقل بودند ولی امسال با تشکیل ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همه مناسبت ها در این ستاد برنامه ریزی می شود و از همه ظرفیت های موجود برای برگزاری سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، استفاده می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اهمیت مناسبت های نیمه دوم سال گفت: همه برنامه های تدوین شده در کارگروه ها، باید در نیمه دوم سال شکل اجرایی به خود بگیرد و بستر و زمینه ای برای برگزاری هر چه باشکوه تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر باشد.

لطفی در ادامه به یوم الله ۱۳ آبان به عنوان اولین مناسبت پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: روز ۱۳ آبان یک روز ملی است و به اقشار مختلف تعلق دارد و تنها محدود به قشر دانش آموزان و دانشجویان نیست.

وی در ادامه با اشاره به تحریم های ظالمانه شیطان بزرگ خاطرنشان کرد: آمریکا تا کنون هر کاری می توانسته بر علیه ملت ایران انجام داده و با توجه به بازگشت تحریم ها و  شیطنت آمریکا، همزمان با یوم الله ۱۳ آبان، این روز نسبت به سال های قبل از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است و از منظر روانی روز بازگشت تحریم های ظالمانه آمریکا است و این مراسم باید با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و پرشور تر از سالها های قبل برگزار شود.

۱۳ آبان؛تحقق شعار هیهات مناالذله و ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: این روز یک روز ملی است و محدود به روز دانش آموز نیست و علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، همه اقشار و گروه های جامعه در این مراسم حضور دارند.

لطفی گفت: یوم الله ۱۳آبان امسال، تحقق شعار هیهات مناالذله و ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی و ایادی آنان است.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص تعداد و عناوین کارگروه ها و کمیته های برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری و تفاوت آن با سال های گذشته گفت: کار گروه های ۲۱ گانه تهران و گارگروه هایی که در استان ها و شهرستان ها شکل گرفته، مکمل کمیته های تشکیل شده در سال های قبل هستند. وظیفه این کمیته ها و کارگروه ها فراتر از کارهای اجرایی است و شامل تبیین، پژوهش، مطالعه، تحقیق و استخراج آمار است و لذا آنها را به صورت موضوعی دسته بندی کردیم تا خوراک کمیته های اجرایی، فضای مجازی و سایر حوزه ها را فراهم کنند.

وی به کارگروه فرهنگی، اقتصادی، فضای مجازی و غیره اشاره کرد و افزود:این کارگروه ها با نگاه تبیینی، چند وظیفه مهم بر عهده دارند که شامل تشریح دستاوردها و کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، احصاء و پاسخگویی به شبهات و تحقیق و پژوهش با نگاه تبیینی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: کمیته های سنوات قبل، با قوت به کار خود ادامه می دهند ولی وظایف آنان معطوف و محدود به دهه فجر نیست و هیچ کمیته، نهاد و ارگانی از این قطار پیاده نخواهد شد و با صمیمیت و همدلی و خردجمعی رسالت خود را انجام می دهیم.

استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری شکوهمند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

لطفی ابراز داشت: در همه استان ها همایش هایی با حضور فرمانداران، استاندار، مدیران و ائمه جمعه استان ها برگزار و بستری فراهم شده تا همه ظرفیت های نظام با سلائق و گرایش های مختلف برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ید واحده باشند.

وی با بیان این که هدف دشمن ایجاد شکاف میان مردم و نظام است، خاطرنشان کرد: تجلی مردمی بودن نظام و انقلاب اسلامی، حضور مردم در مراسم و مناسبت های ملی و انقلاب است و  باید امسال با نگاهی ویژه و همچون سال های دفاع مقدس وارد عرصه مقابله با نظام سلطه با محوریت شیطان بزرگ شویم.

لطفی اضافه کرد: برای برگزاری برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیازمند هم افزایی، هم اندیشی و تشریک مساعی هستیم و این برنامه ها در تمام طول سال ادامه دارد و تنها محدود به ایام دهه فجر نیست. با این نگاه، باید از ظرفیت مراسم پیش رو، برای برگزاری هر چه باشکوهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنیم و مناسبت های آتی، بستری برای مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد