صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بی تدبیری‌ها و ضعف مدیریت‌ها نتیجه عمل نکردن به رهنمودهای رهبری است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: بی تدبیری ها و ضعف مدیریت ها نتیجه عمل نکردن به رهنمودهای رهبری است. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  نصرت ‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، در همایش بزرگ عاشوراییان انقلابی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، […]

کد خبر : 33090 | 9:29 ق.ظ | ۳ آبان , ۱۳۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: بی تدبیری ها و ضعف مدیریت ها نتیجه عمل نکردن به رهنمودهای رهبری است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  نصرت ‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، در همایش بزرگ عاشوراییان انقلابی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل با یک جنگ تمام عیار ترکیبی نظام سلطه با محوریت آمریکا و نوکران منطقه ای و استخدام شده های داخلی از میان منافقین و سلطنت‌طلبان قرین شده است، اظهار داشت: امروزه و در این مقطع حساس و در گذر از این پیچ تاریخی سرنوشت اسلام ناب با سرنوشت جمهوری اسلامی گره خورده است، پس نباید ما مسائل امروز را از منظر تنگ نظرانه جناحی و سیاسی ببینیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور  با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی نوکران وابسته با نمادهای دینی و عزاداری حسینی مخالفت کردند، خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین حسینی به برکت نظام اسلامی به راه افتاده است و خود نظام نیز به برکت محرم و صفر شکل گرفت حال آنکه پیش از انقلاب اسلامی، اربعین حسینی جایگاهی نداشت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نظام سلطه از اسلام سیلی خورده است، عنوان داشت: آمریکا با اسلام و نه شخص و گروه و تفکر ستیز دارد؛ آمریکا امروزه ایران اسلامی را روبروی خود می بیند از این رو با هدف قرار دادن امید و اعتماد مردم، تلاش می کند با القای ناکارآمدی نظام اسلامی، دستاوردهای نظام را تحریف و یاد عادی جلوه دهد و مردم را از نظام جدا کند.

نصرت الله لطفی به دغدغه جوانان نسبت به آینده شان اشاره کرد و گفت: دشمن با راه اندازی ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان به دنبال القای ناکارآمدی نظام اسلامی است و با استفاده از ابزار رسانه ای در پی القای فضای رعب و وحشت و بزرگ جلوه دادن توان خود است در این میان مسؤولان باید شبانه روز خود را وقف خدمت به ملت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نگاه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال یک نگاه تبیینی وآیینی است، خاطرنشان کرد: دشمن با پررنگ کردن کاستی ها و سیاه نمایی ها در پی امنیتی کردن فضای کشور، تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی، القای ناکارآمدی نظام اسلامی و هدف قرار دادن مردم است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور  با بیان اینکه مردمی و دینی بودن به همراه استکبارستیزی سه ویژگی نظام اسلامی هستند، افزود: دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را از طریق ابزار هنر برای نسل جوان تبیین و آنها را نسبت به آینده امیداور کنیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بی تدبیری ها و ضعف مدیریتی ها نتیجه عدم عمل و پیروی از رهنمودهای رهبری است، تصریح کرد: مجموعه های فرهنگی و دینی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در زمینه گسترش فرهنگ  نماز، تشیع، بازیابی جایگاه مساجد، تجدید حیات معنوی و دینی و رواج استکبارستیزی برای مردم بیان کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد