صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







بیانیه جنبش دانش‌آموزی استان گیلان به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان

بار دیگر در آستانه روزی حساس و تاریخی قرار گرفته ­ایم. روزی که مصــداق پایداری ملــت فداکــار و جوانان رشید و انقلابی ایران اسلامی در مقابله با قدرت­های مادی و شیطانی عالم است.  ۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۲، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه […]

کد خبر : 33161 | 2:20 ب.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۷

بار دیگر در آستانه روزی حساس و تاریخی قرار گرفته ­ایم. روزی که مصــداق پایداری ملــت فداکــار و جوانان رشید و انقلابی ایران اسلامی در مقابله با قدرت­های مادی و شیطانی عالم است.

 ۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۲، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا درسال ۱۳۵۸ است. هر یک از این رخدادها به تنهایی می­تواند منشأ تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم­ ستیزی و آرمانخواهی نسل متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ باشد.

امروز شکی نیست که قدرت و استحکام نظام اسلامی، موقعیت ممتاز و اثرگذار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و پرچمداری مقاومت در برابر استکبار جهانی و شیطان بزرگ مرهون حرکت هوشمندانه نسل مؤمن و برکت خون­ های پاکی است که در این راه ریخته شده است.

به برکت همین ایثار و فداکاری و نیز شجره طیبه ولایت فقیه است که ادعاهای پوشالی و نیرنگ ­ها و فریب­ های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، سالهاست برای ملت روشن شده است.

کدخدای دروغین و بی­خدای این روزهای جهان، سال­هاست آستین حمایت از دولت­های بی­ ملت و جریان ­های تکفیری و نفاق را بالا زده است و روز به روز بر قربانیان جنایت­هایش در همه جای جهان می ­افزاید.

سال­هاست که این ملت طعم تحریم­ ها و نامردی­ های طائفه کفر را می­چشد و در ۱۳ آبان ۹۷ شیطان بزرگ قصد دارد تحریم همه جانبه دیگری را باز هم بر ما تحمیل کند. اما باید بداند که ما فرزند رمضانیم و مثل صحنه جنگ سخت در تحریم نیز او را به زانو درخواهیم آورد.

ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان همراه و همدل با همه همسنگرانمان در سنگر مقاومت، با طنین خشم خود در روز ۱۳ آبان و خلق حماسه ­ای دیگر و حضوری پرشور در راهپیمایی ضد استکباری این روز، نفرت و بیزاری خود علیه سردمداران و حاکمان و فرمانروایان کفر و ظلم را نشان خواهیم داد.

اعضای اتحادیه انجمن­های اسلامی دانش ­آموزان امسال نیز ضمن حضوری پرشور در میدان مبارزه با استکبار، وحدت و قدرت ملت را به نمایش می­ گذارند و برخلاف همه دشمنان­مان که با تأکید بر ۴۰ سالگی نظام، قصد دارند ذهن های ما را از آینده دور کنند، در لبیک به فرمان امام خامنه ­ای(مدظله)، برای ۵۰ سال آینده نظام و در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی برنامه می نگاریم و وارد میدان اقدام و عمل می شویم.

آینده سازان بصیر از همه مردم آزاده و شریف به ویژه جوانان غیرتمند، برای شرکت در راهپیمایی۱۳ آبان دعوت می­ نماید، تا به تأسی امام خود و در تداوم راه سرخ شهدا، با فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «هیهات من الذله»، پیوند ناگسستنی با عاشورا را به رخ زیاده­ خواهان جبهه عربی_عبری_غربی بکشند.

إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
جنبش دانش آموزی
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد