صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دشمن مایوس از گزینه نظامی و تحریم درصدد کاهش امید و اعتماد مردم به نظام است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن مایوس از گزینه نظامی و ناکارآمد در جنگ نیابتی و چهار دهه تحریم در تلاش برای کاهش امید و اعتماد مردم به نظام و حتی تجهیز مردم در برابر نظام است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی صبح شنبه در […]

کد خبر : 33347 | 11:24 ق.ظ | ۲۷ آبان , ۱۳۹۷

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن مایوس از گزینه نظامی و ناکارآمد در جنگ نیابتی و چهار دهه تحریم در تلاش برای کاهش امید و اعتماد مردم به نظام و حتی تجهیز مردم در برابر نظام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی صبح شنبه در نشست کارگروه های تخصصی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به اهمیت برنامه های بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب به عنوان دوران تکامل و بالندگی و همچنین شرایط سیاسی حاکم بر کشور، منطقه و عرصه های بین المللی، کلیاتی را در خصوص روند فعالیت کارگروههای ۲۱ گانه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه داد و اظهار داشت: فعالیت این ستاد و زیرمجموعه های آن از مهرماه سال ۱۳۹۶ آغاز شده و به لحاط ساختاری در قالب شورای سیاست گذاری و ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که متشکل از ۲۱ کارگروه تخصصی و ۱۵ کارگروه سنواتی است، فعالیت خود را پیگیری می کند.

وی افزود: شورای سیاستگذاری به لحاظ ترکیب و ساختار، متشکل از مقامات کشوری و لشکری از همه قوا و ارکان نظام و شخصیت های فرهنگی و حوزوی است و همین ساختار در استانهای کشور نیز وجود دارد و شکل گرفته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اضافه کرد: نگاه ما به برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری ، متفاوت از سنوات گذشته است و از برنامه های ۳۹ سال گذشته که به عنوان برنامه های دهه فجر و با نگاه آیینی برگزار می شد، فراتر است و به مثابه مدیرت جنگ، در این شرایط حساس است.

لطفی افزود: نظام سلطه با محوریت شیطان بزرگ، از گزینه نظامی و جنگ نیابتی در ۴۰ سال گذشته مایوس شده است و با تشدید سیاست های خصمانه خود، مردم را مستقیما هدف قرار داده و در صدد ناامید کردن مردم با سیاه نمایی، ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی و تقلیل دستاوردها و عادی جلوه دادن آنها و کاهش امید و اعتماد مردم به نظام دینی و حتی تجهیز مردم در برار نظام است.

وی گفت: از این منظر، ظرفیت مراسم ملی و انقلابی و برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می تواند بستری برای خنثی کردن توطئه دشمن و به مثابه دفاع مقدس دیگری باشد و حسن ختام این برنامه ها، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن است که به فضل الهی به مراسمی پرشور و به یادماندنی تبدیل خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: راهپیمایی و مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در حقیقت تجلی حمایت و تجدید بیعت مردم با نظام و انقلاب اسلامی است و می تواند مایه ناامیدی و ناکامی دشمنانی باشد که مردم را هدف قرار داده اند. همانگونه که مراسم یوم اله ۱۳ آبان با حضور پرشکوه آحاد مردم باشکوهتر از هر سال برگزار شد و موجب ناامیدی دشمن شد.

لطفی در ادامه بیان داشت: به لطف الهی در دو ماه گذشته، طی سفرهایی که به ۲۹ استان کشور داشتم، شاهد یک عزم جدی ، همدلی و انسجام و صممیت در همه استانها و مقامات و مدیران استانی بودم.

وی افزود: جلسات متعددی با هدف تبیین شرایط، انتظارات، ماموریت ها و اهداف برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب با حضور استانداران و مجموعه مدیران استانی، فرمانداران و بخشداران تابعه و همچنین ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان برگزار شد و همه دستگاهها و نهادهای کشور فارغ از سلائق و گرایشات جناحی، به یک همدلی عملی رسیده اند و از  همه استانداران و فرمانداران که از این حرکت الهی و انقلابی استقبال شایسته و باشکوهی داشتند، تشکر می کنم و انشاالله در بهمن ماه برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه سراسری مهیا می شویم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، انجام وظیفه در این عرصه را یک تکلیف دینی و انقلابی عنوان کرد و افزود: دشمن در صدد ناامید کردن مردم است و بنابراین باید همگی همدل و یکپارچه، دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کنیم و از این پیچ تاریخی به فضل الهی عبور کنیم.

لطفی در پایان گفت: کارگروههای ۲۱ گانه تبیینی و همچنین کارگروههای اجرایی، حداکثر با ۱۰ آذر ماه جاری مستنداتی را که حاوی کارنامه و گزارش عملکرد مقایسه ای دستگاهها و بخش های مختلف نظام مقدس اسلامی با رژیم گذشته و همچنین مقایسه با سایر کشورهای منطقه است، تهیه و تدوین نمایند.

در ادامه جلسه نمایندگان کارگروه های تخصصی به صورت جداگانه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سازمان متبوع خود برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ارائه و تشریح کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد