صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







بیانیۀ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پی درگذشت یکی از پیشکسوتان انقلاب

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای درگذشت «حاج حمید کامران‌زاده»، مدیرعامل ستاد دیه استان، پیشکسوت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به عموم مردم خداجوی گیلان تسلیت گفت. متن این بیانیه به این شرح است: «انا لله و انا الیه راجعون» ضایعۀ درگذشت یکی از پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس […]

کد خبر : 33367 | 1:44 ب.ظ | ۲۹ آبان , ۱۳۹۷

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای درگذشت «حاج حمید کامران‌زاده»، مدیرعامل ستاد دیه استان، پیشکسوت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به عموم مردم خداجوی گیلان تسلیت گفت.

متن این بیانیه به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

ضایعۀ درگذشت یکی از پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان گیلان مرحوم مغفور «حاج حمید کامران‌زاده» را که عمر پرثمر و گران‌بهای خویش را صرف پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، امور خیریه و خدمت بی‌منت به مردم محروم کرده است، موجب تالم و تاسف مردم خداجوی استان گیلان شد.

این مجاهد خدوم، مبارز دیرین و حامی محرومان و مستمندان، در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فعال در پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل، کارنامه‌ای درخشان از ایثار و فداکاری خویش به جا گذاشت و در سال‌های اخیر نیز با وقف عمر خود در امور خیریه هرگز سنگر خدمتگزاری به مردم را رها نکرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن عرض تسلیت به خانوادۀ محترم «حاج حمید کامران‌زاده»، از درگاه خداوند متعال برای وی آمرزش و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می‌نماید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد