صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







پیکر مرحوم «کامران‌زاده» در زادگاهش به خاک سپرده شد

پیکر مرحوم حمید کامران زاده مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان و از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که روز گذشته بر اثر عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرده بود، در زادگاهش شهر فومن به خاک سپرده شد. به گزارش ایسنا- منطقه گیلان،  پیکر کامران زاده مدیرعامل ستاد دیه و مدیرکل سابق کمیته […]

کد خبر : 33410 | 9:16 ب.ظ | ۲۹ آبان , ۱۳۹۷

پیکر مرحوم حمید کامران زاده مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان و از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که روز گذشته بر اثر عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرده بود، در زادگاهش شهر فومن به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا- منطقه گیلان،  پیکر کامران زاده مدیرعامل ستاد دیه و مدیرکل سابق کمیته امداد گیلان امروز با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان محلی در فومن زادگاهش تشییع و در گلزار شهدای امام زاده میرزای این شهر به خاک سپرده شد.

عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: مرحوم حمید کامران زاده  پس از خدمت صادقانه در نهاد مقدس کمیته امداد گیلان و مفتخر شدن به درجه بازنشستگی نیز دست از خدمت به محرومان بر نداشت و در ستاد دیه استان گیلان یاور محرومان و نیازمندان شد.

وی با ابراز تاثر از درگذشت کامران زاده و آرزوی صبر برای بازماندگان آن مرحوم اضافه کرد: زنده یاد کامران زاده در دوران خدمت رسانی به نیازمندان و ایتام در کمیته امداد استان از هیچ کوششی برای رفع مشکلات آنان فروگذار نشد.

عضویت در بنیانگذاری کمیته امداد گیلان و مدیر کل کمیته امداد استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، مسئول ستاد جنگ زدگان استان، مسئول کانون قرآن و عترت استان و مدیرعامل ستاد دیه گیلان از مسئولیت های اجرایی زنده یاد حمید کامران زاده بوده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد