صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






لزوم بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان برای خلق آثار فاخر و نوآورانه جهت تبیین دستاوردهای چهل‌سالۀ انقلاب اسلامی

نشست کارگروه فضاآرایی و تزئینات شهری شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دوشنبه ۱۹ آذرماه در شهرداری رشت برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در این نشست با تاکید بر اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: در فرهنگ اسلامی عدد چهل […]

کد خبر : 33569 | 6:26 ب.ظ | ۱۹ آذر , ۱۳۹۷

نشست کارگروه فضاآرایی و تزئینات شهری شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دوشنبه ۱۹ آذرماه در شهرداری رشت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در این نشست با تاکید بر اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: در فرهنگ اسلامی عدد چهل عدد پر رمز و رازی است که در آیات و روایات اسلامی بسیار بر آن تاکید شده است.

وی با بیان اینکه مردم ما عاشق ولایت و میهن اسلامی خود هستند، افزود: ملت ایران همواره در فراز و نشیب های تاریخ چهل سالۀ انقلاب اسلامی با تحمل همه سختی ها، برای دفاع از آرمان والای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و تبلیغات منفی و غیرمنصفانۀ دشمنان هیچگاه آنان را از پاسداری آرمان انقلاب اسلامی دور نکرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تشکیل و فعالیت همه‌سالۀ ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، تصریح کرد: در سال‌جاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درحال برنامه‌ریزی برای هرچه باشکوه برگزارشدن برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

‌ حجت الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به اینکه برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تنها محدود به ایام دهه فجر نیست، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اجرای برنامه ها به شکل مستمر و با کمیت و کیفیت قابل قبول از ابتدای سال‌جاری آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با تاکید بر شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» به‌عنوان شعار محوری برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: شبکه های معاند و رسانه های ضدانقلاب در ادامۀ پروسۀ ایجاد موج ناامیدی در جامعۀ ایرانی به دنبال سیاه نمایی و برجسته‌کردن برخی نقاط ضعف هستند که می‌توان با برطرف‌کردن برخی ایرادات و نواقص موجود در سطح شهر رشت بهانه ای به دست دشمنان نداد.

وی با اشاره به تقارن فاطمیه دوم با ایام الله دهه فجر، متذکر شد: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت و باید در فضاسازی شهری، شئونات ایام فاطمیه حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، خواستار جانمایی تندیسی ماندگار به‌عنوان یادمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یکی از میادین شهر رشت شد و خاطرنشان کرد: همه کارها در قالب هنر ماندگار می‌شود لذا شایسته است از ظرفیت هنرمندان برای خلق آثار فاخر و نوآورانه جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای سرودهای انقلابی در چهل نقطه از سطح شهر رشت خبر داد و گفت: گروه های سرود دانش آموزی و دانشجویی از اول تا سی ام بهمن در نقاط چهل گانه پرتردد شهر رشت به اجرای سرودهای انقلابی خواهند پرداخت که در این راستا می توان از ظرفیت گروه موزیک شهرداری رشت نیز بهره برد.

وی همچنین خواستار توجۀ ویژه به فضاسازی و تزیین معابر منتهی به میدان شهدای ذهاب شهر رشت شد و تاکید کرد: میادین و خیابان هایی که با نام های انقلابی و شهدای انقلاب اسلامی مزین شده‌اند به صورت ویژه زیباسازی و تزیین شوند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد