صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان آستانه اشرفیه

رییس دادگستری آستانه اشرفیه در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر گفت: حفظ نظام اسلامی یکی از مهمترین آرمان های شهدای هفتم تیر و انقلاب است. حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدصاحب شفیعیˈ شامگاه چهارشنبه در این مراسم که با حضور مسوولان و جمعی از مردم در مسجد جامع آستانه برگزار شد، گفت: ترور یاران امام خمینی (ره) […]

کد خبر : 3396 | 7:55 ق.ظ | ۶ تیر , ۱۳۹۲

بهشتی6

رییس دادگستری آستانه اشرفیه در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر گفت: حفظ نظام اسلامی یکی از مهمترین آرمان های شهدای هفتم تیر و انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈسیدصاحب شفیعیˈ شامگاه چهارشنبه در این مراسم که با حضور مسوولان و جمعی از مردم در مسجد جامع آستانه برگزار شد، گفت: ترور یاران امام خمینی (ره) یکی از اهداف و برنامه های منافقین و دشمنان انقلاب بود.
وی اظهار کرد: دشمنان و منافقان می خواستند با این کار، یاران امام (ره) را در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام از پای در بیاورند.
وی در ادامه با اشاره به برخی از رویدادهای دوران انقلاب اسلامی و دشمنی های منافقان اظهار کرد: شهید بهشتی به عنوان یکی از یاران و پیروان امام خمینی (ره) همواره در مقابل منافقین و دشمنان انقلاب با جدیت ایستادند.
رییس دادگستری آستانه اشرفیه گفت: پیروی از ولایت فقیه و رهبری دکتر بهشتی تا آنجا بود که موجب شد تا منافقین همواره در جهت ترور شخصیتی آن شهید بزرگوار اقدام کنند.
حجت الاسلام شفیعی گفت: با تمام این دشمنی های دکتر بهشتی تا آخرین قطره خون خود در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام ایستادند و به عهدی که بستند، پایبند بودند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار کرد: شهدا با نثار خون پاک خود به عهد و پیمان خود در جهت پاسداری از دین و انقلاب عمل کردند و لحظه ای در این راه کوتاهی نکردند.
وی تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هفتم تیر همواره نامشان زنده است زیرا همیشه به عهد خود در جهت پاسداری از انقلاب پایبند بودند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد