صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود

رنجکش با بیان اینکه انقلاب در طول ۴۰ سال دستاوردهای زیادی برای کشور داشته است، گفت: دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای مردم تبیین و بازگو شود. « یونس رنجکش» در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: انقلاب در طول ۴۰ سال دستاوردهای زیادی برای کشور داشته است. فرماندار […]

کد خبر : 34087 | 8:31 ق.ظ | ۱۲ دی , ۱۳۹۷

رنجکش با بیان اینکه انقلاب در طول ۴۰ سال دستاوردهای زیادی برای کشور داشته است، گفت: دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای مردم تبیین و بازگو شود.

« یونس رنجکش» در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: انقلاب در طول ۴۰ سال دستاوردهای زیادی برای کشور داشته است.

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌‌های صورت گرفته شاهد کاستی‌ها و کمبودها هستیم، افزود: باید تلاش شود این کمبودها و کاستی‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال گذشته از پیروزی انقلاب پیشرفت‌های خوبی را در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، علمی، پزشکی و … در کشور شاهد هستیم، تصریح کرد: باید در حوزه برنامه ریزی ایام الله دهه فجر طوری عمل کنیم که این دستاوردها برای مردم بهتر تبیین و بازگو شود.

رنجکش با بیان اینکه ما در طول ۴۰ سال انقلاب شاهد تهدیدات، فشارهای سیاسی و اقتصادی، تهاجمات فرهنگی و انواع و اقسام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان بوده‌ایم تا جلوی پیشرفت و توسعه کشور گرفته شود، اظهارکرد: این نظام و انقلاب با توجه به آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به مسیر خود با تمام قوت ادامه می‌دهد و کشور نیز در همه بخش‌ها در حال پیشرفت است.

وی بر بازگو کردن و تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم از طریق رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: فعالیت‌های عمرانی خوبی در طول این ۴۰ سال در بندر آستارا انجام شده و این خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته باید برای مردم بازگو شود.

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا خدمت به مردم را عین عبادت دانست و خاطرنشان کرد: تمام برنامه ریزی‌های مسئولان دستگاه‌ها باید در مسیر رفاه مردم باشد.

رنجکش از برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با همکاری شهرداری آستارا در دهه فجر خبر داد و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌های دهه فجر را ظرف یک هفته به فرمانداری شهرستان اعلام کنند./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد