صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







مردم ایران پای انقلاب اسلامی، نظام، امام(ره) و رهبری ایستاده‌اند

فرماندار شهرستان رودبار گفت: با وجود تنگناها و کاستی ها، مردم حساب این کمبودها را از نظام جدا کرده اند و پای انقلاب، نظام، امام (ره) و رهبری ایستاده اند. اسماعیل میرغضنفری عصر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم های دهه فجر در فرمانداری، این ایام را فرصت مناسبی دانست تا دستاوردهای عظیم انقلاب […]

کد خبر : 34135 | 1:58 ب.ظ | ۱۳ دی , ۱۳۹۷

فرماندار شهرستان رودبار گفت: با وجود تنگناها و کاستی ها، مردم حساب این کمبودها را از نظام جدا کرده اند و پای انقلاب، نظام، امام (ره) و رهبری ایستاده اند.

اسماعیل میرغضنفری عصر سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم های دهه فجر در فرمانداری، این ایام را فرصت مناسبی دانست تا دستاوردهای عظیم انقلاب و کارآمدی نظام را به رخ جهانیان بکشانیم.
وی با یادآوری وابسته بودن ایران در زمان رژیم پهلوی، یکی از دلایل جدی عداوت دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را تبدیل ایران به کشوری تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: امروز ایران کشور قدرتمندی است که در عرصه های بین المللی و موضوعات مختلف استراتژی محکمی دارد.
میرغضنفری ادامه داد: در مناسبت هایی همانند دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و مناسبت های مشابه مردم علی رغم گله مندی بجا و اعتراض نسبت به برخی نارسائی ها، پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
فرماندار رودبار تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم در حالی که دشمنان همچنان برای ما خواب و خیال می بینند و رهبری هم در خصوص تلاش دشمن برای ایجاد فتنه در سال آینده هشدار داده اند که لازمه اش هوشیاری و دقت بیشتر ما در حوزه مسئولیت و عملکردمان است.
وی تاکید کرد: به هر اندازه ای که اعتقاد داریم پای نظام و انقلابمان بمانیم و دشمنان را مأیوس و در کنار مردم تلاش کنیم بر سختی ها و مشکلات فائق آئیم.
به گفته میرغضنفری ، باید تدابیری اتخاذ شود که حالت رقابتی بین کمیته ها ایجاد و برنامه های فاخر، با کیفیت و مردمی همراه با نشاط به مرحله اجرا درآید.
حجت الاسلام سیدحسن سید محمدی امام جمعه شهرستان رودبار هم در این نشست گفت: انقلاب ثمره زحمات زیادی در طول قرون متمادی است و باید قدر انقلاب و نهضت خونبار حضرت امام خمینی(ره) را بدانیم.
وی ادامه داد: هر کس هر مسئولیتی که دارد و می تواند انجام دهد با انجام درست آن نسبت به حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کند.
امام جمعه شهرستان رودبار تاکید کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، شورای راهبردی به ریاست ائمه جمعه تشکیل شده که این شورا را با ستاد بزرگداشت دهه فجر توأم نموده و باید با تبادل نظر، برنامه های خوب و گرانسنگی انجام دهیم.
رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است. ستاد دهه فجر شهرستان امسال با تشکیل شش ستاد فرعی و ۱۷ کمیته برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را برگزار می کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد