صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی زمینه‌ساز پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی است

روز شنبه ۲۲ دی‌ماه جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر به ریاست سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار گردید. سرپرست فرمانداری لاهیجان در این جلسه گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان، دهه فجر امسال با ویژگیهای خاصی که دارد باید باشکوه‌تر برگزار شود. با اشاره به عملکرد مطلوب ادارات لاهیجان افزود: وقتی اعلام میشود در زمینه اشتغال […]

کد خبر : 34242 | 10:37 ق.ظ | ۲۳ دی , ۱۳۹۷

روز شنبه ۲۲ دی‌ماه جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر به ریاست سرپرست فرمانداری لاهیجان برگزار گردید.
سرپرست فرمانداری لاهیجان در این جلسه گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان، دهه فجر امسال با ویژگیهای خاصی که دارد باید باشکوه‌تر برگزار شود.
با اشاره به عملکرد مطلوب ادارات لاهیجان افزود: وقتی اعلام میشود در زمینه اشتغال روستایی بیش از ۱۰۰درصد تسهیلات جذب شده است یعنی ادارات زحمت می کشند و باید این خدمات به اطلاع عموم برسد.
امیر جانبازی با توجه به فرارسیدن سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی، گفت: هرکدام از ادارات فعالیت های ۴۰ساله خود را از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند زیرا انقلاب اسلامی در ایران باعث رشد همه جانبه در جامعه شده است.
پروژه هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شوند جهت رفع نیازهای مردم می‌باشد و مسئولین ذیربط از مردم در افتتاحیه‌ها دعوت نمایند. تا شاهد مشارکت مردم در بزرگداشت دهه ی فجر باشیم.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد