صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







‌مردم سالاری دینی در تمامی صحنه های انقلاب موج می‌زند

فرماندار انزلی با بیان اینکه چهل سال مردم سالاری دینی در تمامی صحنه های انقلاب را شاهد بودیم، گفت: ابرقدرت ها از ایران می هراسند و می کوشند تا ما را محدود کنند. اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار شهرستان انزلی روز گذشته، ۶ بهمن ماه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، با اشاره به اینکه طی این چهل سال اتفاقات بزرگی رخ […]

کد خبر : 34448 | 7:26 ب.ظ | ۷ بهمن , ۱۳۹۷

فرماندار انزلی با بیان اینکه چهل سال مردم سالاری دینی در تمامی صحنه های انقلاب را شاهد بودیم، گفت: ابرقدرت ها از ایران می هراسند و می کوشند تا ما را محدود کنند.

اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار شهرستان انزلی روز گذشته، ۶ بهمن ماه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر، با اشاره به اینکه طی این چهل سال اتفاقات بزرگی رخ داده و موفقیت های زیادی برای نظام جمهوری اسلامی کسب شده است، تصریح کرد: برخلاف چهل سال فشار و تحریم از سوی دشمنان نظام، استقلال کشور و عزت مردم حفظ شده و دلیل تحمل این فشارها و تحریم ها این است که می خواهیم روی پای خودمان بایستیم و به کسی باج ندهیم.

وی با بیان اینکه چهل سال مردم سالاری دینی در تمامی صحنه های انقلاب را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: گسترش آگاهی های سیاسی مردم، ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی، شکل گیری حرکت های خودجوش مردمی، دینی و علمی، توسعه فناوری های مختلف، ارتقای کمی و کیفی حوزه های علمیه و دانشگاه ها، شکل گیری هویت ایرانی و اسلامی، احساس مسئولیت اجتماعی، عزت ملی و اعتماد به نفس عمومی و دستاوردهای فراوان دیگر انقلاب، نشان دهنده رشد و توسعه کشور طی این سال هاست.

فرماندار انزلی کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف علمی، سیاسی، نظامی، پزشکی، فرهنگی و… را حاکی از سرعت گرفتن توسعه کشور در سال های پس از انقلاب عنوان کرد و افزود: طی این چهل سال علی‌رغم اینکه روی پای خودمان ایستاده ایم به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم لذا ابرقدرت ها از ایران می هراسند و می کوشند تا ما را محدود کنند.

این مقام مسئول  با تأکید بر اینکه مراسم چهل سالگی انقلاب و اینگونه مراسم ملی باید به سمتی برود که مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام متولی آن و ادارات پیرو آنها باشند، گفت: اگر با ارائه دستاوردها مردم را مطلع سازیم، قطعاً آنها نیز همراه خواهند شد، زیرا همه ما زیر یک پرچم هستیم و در مسیر رشد و توسعه انقلاب اسلامی قدم بر می داریم.

حیدری آزاد تفاوت های کشور و شهرستان طی سال های قبل و بعد انقلاب را تشریح کرد و متذکر شد: زحمات زیادی در نظام اسلامی کشیده شده، اما متأسفانه ما متولیان امر نتوانسته ایم این خدمات را به مردم منتقل کنیم و مبلغان خوبی برای نظام نبودیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه انزلی نیز، به اهمیت برگزاری مراسم های دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: هیچ مناسبت ملی در تاریخ انقلاب اسلامی مهمتر از دهه فجر نیست.

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را ایام الله حقیقی دانست و خاطرنشان کرد: تمام پیشرفت‌ها، موفقیت‌ها و دستاوردهای ایران ناشی از پیروزی و استقرار نظام اسلامی است.

این کارشناس دینی با تأکید بر لزوم انجام تلاش ویژه برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: کارگروه‌های ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان انزلی تلاش‌های فراوانی را برای ارائه ایده‌ها و نظرات انجام دادند و ما از تلاش‌ آنها تشکر می‌کنیم.

‌شمس‌الدین حضور مردم و مشارکت آنها در برگزاری مراسم ‌ دهه فجر را امری مهم دانست و گفت: این نظام برای مردم است و مشارکت آنها در برنامه‌ها سبب می‌شود تا دستاوردهای انقلاب برای آنها تبیین شود.

امام جمعه انزلی با تأکید بر اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر را باید در اختیار جوانان قرار داد، گفت: آینده این کشور در اختیار جوانان است و باید آنها را با تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن آشنا کرد.

وی با بیان اینکه در برگزاری مراسم های دهه فجر باید از اقدامات جدید و متنوع استفاده کنیم، متذکر شد: باید از انجام کارهای کلیشه‌ای پرهیز کنیم و به دنبال ایجاد تنوع در برنامه‌های دهه فجر باشیم.

‌شمس‌الدین با اشاره به برگزاری همایش ضدایرانی دشمنان انقلاب در کشور لهستان، خاطرنشان کرد: امروز دشمن منتظر است تا ببیند مردم چگونه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور پیدا می‌کنند./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد