صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







آغاز ساخت برنامه ۴۰ برگ در شهرستان شفت

ساخت برنامه رئال موشن ۴۰ برگ به مناسبت چهل سالگی انقلاب در روستای خرطوم شفت آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان این مجموعه در قالب رئال موشن و با هدف پخش در فضای مجازی ساخته می شود و شامل ۴۰ قسمت ۳ تا ۴ دقیقه ای است که در هر قسمت […]

کد خبر : 34468 | 12:15 ق.ظ | ۹ بهمن , ۱۳۹۷

ساخت برنامه رئال موشن ۴۰ برگ به مناسبت چهل سالگی انقلاب در روستای خرطوم شفت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان این مجموعه در قالب رئال موشن و با هدف پخش در فضای مجازی ساخته می شود و شامل ۴۰ قسمت ۳ تا ۴ دقیقه ای است که در هر قسمت به یکی از دستاوردها ، حوادث و موضوعات مربوط به انقلاب اسلامی می پردازد.
تهیه کننده و کارگردان این مجموعه بهرام امانی و مجید پتکی بازیگر نقش اصلی آن است.
محمد باقر باقرزاده سرپرست صدا وسیمای مرکز گیلان در مراسم آغاز ساخت این مجموعه با تاکید بر اینکه بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی از اولویت های رسانه استانی است  افزود : با توجه به اهمیت فضای مجازی تلاش کرده ایم با تولید محتواهای مناسب در فضای مجازی در کنار تولیدات رادیویی و تلویزیونی، انتقال گفتمان انقلاب اسلامی را در فضاهای جدید دنبال کنیم.
محمدرضا محسنی فرماندار شفت هم با تاکید بر اینکه  رسانه ملی فرصت بی نظیری برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نظام است از ساخت مجموعه چهل برگ در شهرستان شفت استقبال کرد .
محمدحسن طالب پور معاون فضای مجازی مرکز گیلان هم در این مراسم گفت : این معاونت قصد دارد با تولید محصولات ویژه در فضای مجازی گفتمان انقلاب اسلامی را در چهلمین سالگرد انفلاب اسلامی به مخاطان ارائه کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد