صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







حضور پررنگ دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اشاره به حضور پررنگ دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ۴۴ دستگاه اجرایی استان در ۴۶ غرفه دستاوردهای ادارات خود را در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به معرض نمایش گذاشتند. به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به […]

کد خبر : 34471 | 12:17 ق.ظ | ۸ بهمن , ۱۳۹۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اشاره به حضور پررنگ دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: ۴۴ دستگاه اجرایی استان در ۴۶ غرفه دستاوردهای ادارات خود را در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به معرض نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمد احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان گیلان اظهار کرد: اگر مردم و جوانان بدانند که انقلاب اسلامی در این چهل سال چه خدماتی را به مردم ارائه کرده است هیچ‌وقت دشمن به هدف خود یعنی بدبین کردن مردم نسبت به‌نظام نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه به شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای شده است گفت: مسؤولان به هر طریقی باید بتوانند دستاوردهای نظام را در این چهل سال معرفی کرده و مردم را به آینده امیدوار کنند به همین دلیل سعی کردیم با برگزاری چنین نمایشگاهی به این امر توجه کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته‌اند بیان کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه ۴۴ دستگاه اجرایی استان در ۴۶ غرفه دستاوردهای ادارات خود را به معرض نمایش گذاشته تا مردم بدانند که انقلاب در این چهل سال چه خدماتی داشته است.

احمدی لازمه پیشرفت جامعه را توجه جدی به ظرفیت مردم دانست و افزود: مردم ما در همه عرصه‌ها حضوری فعال داشته و با عهدی که با شهدا بسته‌اند مانده لذا از مسؤولان می‌خواهم توجه جدی به ظرفیت مردم داشته و از آن‌ها به‌درستی استفاده کنند که خوشبختانه این امر در حال انجام است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد