صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری ۱۸ برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان صومعه‌سرا/ برگزاری اولین المپیاد ورزشی بانوان گیلان

رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه سرا از برگزاری اولین المپیاد ورزشی بانوان گیلان خبرداد و گفت: این المپیاد با هدف احیا ورزش‌های سنتی بومی – محلی، طناب کشی و داژبال(وسطی) در کنار ورزش‌های حرفه‌ای برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، جمشید رستگار در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به کسب مدال‌های ورزشی و حضور […]

کد خبر : 34506 | 10:39 ق.ظ | ۱۰ بهمن , ۱۳۹۷

رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه سرا از برگزاری اولین المپیاد ورزشی بانوان گیلان خبرداد و گفت: این المپیاد با هدف احیا ورزش‌های سنتی بومی – محلی، طناب کشی و داژبال(وسطی) در کنار ورزش‌های حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جمشید رستگار در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به کسب مدال‌های ورزشی و حضور جوانان ورزشکار صومعه سرایی در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی، اظهار کرد: امسال، سالی پرافتخار در عرصه ورزشی و مدال آوری برای شهرستان بوده است.

وی، سرانه ورزشی صومعه سرا را سه و یک دهم متر مربع عنوان کرد و افزود: این میزان از سرانه ۶۰ سانتیمتری استان بیشتر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صومعه سرا، با اشاره فعالیت ۳۳ هیأت ورزشی متشکل از آقایان و بانوان در شهرستان، گفت: در صومعه سرا بیش از هفت هزار و ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۱۷ سالن ورزشی و بیش از ۶۱ باشگاه خصوصی مشغول فعالیت هستند ضمن اینکه در حوزه جوانان ۶ سمن مردم نهاد با مجوز در زمینه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

رستگار، از برگزاری ۱۸ برنامه فرهنگی – ورزشی در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: در دهه فجر امسال اولین المپیاد ورزشی بانوان گیلان در ۲۵بهمن در صومه سرا برگزار می‌شود و همچنین میزبان مسابقات قهرمانی شنا بانوان هم هستیم.

وی افزود: المپیاد ورزشی مذکور با هدف احیا ورزش‌های سنتی بومی – محلی، طناب کشی و داژبال(وسطی) در کنار ورزش‌های حرفه‌ای برگزار می‌شود، علاوه بر این سالن ورزشی روستای واقعه دشت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

رستگار افزود: سه سالن ورزشی دیگر هم با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال احداث است که برای تکمیل و تجهیز ۱۰۰ درصدی آن یک میلیارد و ۵۰۰میلیون نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه اهمیت ویژه‌ای به ورزش روستایی می‌دهیم، گفت: تاکنون برای ۵۰ زمین ورزشی روستایی در این شهرستان اقداماتی همچون بازسازی، احداث سرویس بهداشتی، محصور کردن و مرمت و … انجام شده و با اجرای طرح هزار روستا هزار ورزشکار، ۱۸ زمین ورزشی روستایی دیگر هم احداث می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد