صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







بزرگترین خدمت انقلاب اسلامی به بشریت، تحقق حکومت اسلام است

نماینده ولی فقیه در گیلان امام خمینی(ره) را نه تنها محبوب قلوب ملت ایران، بلکه رهبر معنوی ملت های مستضعف جهان دانست و گفت: بزرگترین خدمت انقلاب به بشریت این است که حکومت اسلام را عملی کرد. آیت الله رسول فلاحتی در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه […]

کد خبر : 34567 | 4:00 ب.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در گیلان امام خمینی(ره) را نه تنها محبوب قلوب ملت ایران، بلکه رهبر معنوی ملت های مستضعف جهان دانست و گفت: بزرگترین خدمت انقلاب به بشریت این است که حکومت اسلام را عملی کرد.

آیت الله رسول فلاحتی در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، با بیان اینکه خون های پاک شهدا عامل استقرار و استمرار نظام اسلامی است، اظهار کرد: شهدا فی سبیل الله و برای احیای دین خدا جانفشانی کردند تا ما امروز از چنین جایگاهی در دنیا برخوردار باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا همواره بارقه های امید را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زنده نگه می دارند، تصریح کرد: شهدا به انقلاب و نظام عزت و اقتدار بخشیده اند و امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن در ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷، خاطرنشان کرد: امام راحل از دهه چهل مبارزه علیه رژیم منحوس و دست نشانده پهلوی را آغاز کرد لذا ۱۵ سال رنج تبعید و دوری از کشور را به جان خرید، اما روح ملکوتی امام با وجود اختلاف جغرافیایی با مردم مسلمان ایران بود و نهضت اسلامی را هدایت می کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان پیروزی حق بر باطل را وعده الهی در قرآن کریم دانست و افزود: امام به این وعده صریح خدا باور داشت که نصر و فتح با یاری دهندگان دین خداست و لذا در مسیر نجات مردم مسلمان ایران گام برداشت و مورد یاری خدا قرار گرفت.

وی با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «سربازان من در گهواره ها هستند»، عنوان کرد: امروز شاهد تحقق فرموده معجزه آسای امام راحل هستیم و خانواده های شهدا مصداق بارز آن هستند.

آیت الله فلاحتی امام خمینی(ره) را نه تنها محبوب قلوب ملت ایران، بلکه رهبر معنوی ملت های مستضعف جهان دانست و گفت: امام با دست الهی خویش خط بطلان بر حکومت ۲۵۰۰ ساله یاغیان و افراد بی خرد و تهی از اندیشه کشید که سالیان سال بر این مردم حکمرانی کرده بودند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه امام براساس آموزه های اهل بیت(ع) جامعه ایرانی را از چنگ ابرقدرت های سلطه طلب رها کرد، یادآور شد: امروز شاهد قدرت عظیم ایران در دنیای معاصر هستیم.

وی اضافه کرد: بزرگترین خدمت انقلاب به بشریت این است که حکومت اسلام را عملی کرد و لذا قدرت های استکباری به وسیله افراد سست عنصر داخلی تلاش می کنند این قدرت لایزال الهی را که در سایه ولی امر مسلمین هدایت می شود، از پای درآورند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز سرسپردگان داخلی سلطه جهانی دیده بان امت اسلام را نشانه گرفته اند، اظهار کرد: ضعف هایی که در داخل کشور با آن مواجه هستیم ناشی از ناتوانی برخی از مدیران، دراز کردن دست گدایی به سمت سلطه گران و عدم توجه به توان داخلی است لذا دشمنان انقلاب و نظام درصدد هستند همه مشکلات و ضعف ها را متوجه رهبری کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران بیدار و بصیر هستند و می دانند که مقام معظم رهبری دلسوزترین فرد برای جامعه اسلامی است و توانسته با مدیریت الهی و عقلانی خویش معادلات نابخردانه استکبار جهانی را که شرورانه متوجه جامعه ماست به خودشان بازگرداند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه به اذعان افسران ارتش آمریکا این کشور عامل ۲۱۶ کودتا در دنیا بوده است، تاکید کرد: آمریکایی ها قابل اعتماد در مصالح بشریت نیستند و سردمداران احمق آنها هنوز ادعای قلدری دارند و برای دیگر کشورهای تعیین تکلیف می کنند.

آیت الله فلاحتی از مسئولان خواست خود را خدمتگزار خانواده های شهدا بدانند و عنوان کرد: مردم ایران همه عرصه های سخت انقلاب را تحمل کرده اند و از همه آزمون ها سربلند بیرون آمده اند و دست رد به سینه قدرت های استکباری زده اند لذا باید قدردان این ملت باشیم و برای رفاه و آسایش آنان تلاش کنیم.

 

گزارش تصویری مراسم






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد