صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اجرای طرح ویزیت، جراحی رایگان دندان و برپایی اردوهای جهادی در دهه فجر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ایام دهه فجر گفت: دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌های متفاوتی را در این ایام مبارک دنبال می‌کند که یکی از این برنامه‌ها طرح ویزیت و جراحی رایگان در کلینیک این دانشگاه است. شاهرخ یوسف زاده چابک در گفت‌وگو با فارس با بیان […]

کد خبر : 34601 | 11:32 ق.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ایام دهه فجر گفت: دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌های متفاوتی را در این ایام مبارک دنبال می‌کند که یکی از این برنامه‌ها طرح ویزیت و جراحی رایگان در کلینیک این دانشگاه است.

شاهرخ یوسف زاده چابک در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی از هیچ تلاشی برای ارتقای سلامت جامعه دریغ نمی‌کند اظهار کرد: نباید به علت مشکلات مالی، درمان  مردم در هر حوزه‌ای به تأخیر بیافتد، در این راستا برنامه‌های ویزیت رایگان و حضور در مناطق محروم جهت ارائه خدمات درمانی رایگان در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد و دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با اجرای برنامه‌هایی و در حد امکان خدماتی را در این حوزه ارائه می‌دهد.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم در کشور را سلامت دندان دانست و گفت: متأسفانه وضعیت سلامت دندان در کشور مساعد نبوده و مردم با مشکلات زیادی در این‌ حوزه مواجه هستند و برای حل این مشکل باید بیشتر به بهداشت فردی توجه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  با اشاره به هزینه بالای درمان بیماری‌های دهان و دندان در کشور افزود: با رعایت بهداشت فردی و توجه به خود مراقبتی تا حد زیادی می‌توان ضمن پیشگیری از بیماری‌های دندان، هزینه‌های مربوطه را کاهش داد.

یوسف زاده با تأکید بر برنامه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ایام دهه فجر تصریح کرد: در ایام‌ دهه فجر دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برنامه‌هایی در دستور کار خود قرار داده است که مهم‌ترین آن‌ها طرح ویزیت و جراحی رایگان دندان برای بیماران کم‌بضاعت از تاریخ سیزده لغایت هفده بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹:۳۰ در کلینیک تخصصی دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان و برپایی ایستگاه سلامت در شهرهای مختلف است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد