صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







اختتامیه جشنواره سرو سبز در شهر رشت +تصاویر

نخستین دوره جشنواره فصلی و استانی سرو سبز استان گیلان با معرفی آثار و نفرات برتر در رشت به کار خود پایان داد. به گزارش تسنیم، جشنواره فصلی و استانی سرو سبز که برای نخستین بار در سطح کشور در گیلان برگزار شده است با معرفی آثار برتر و نفرات منتخب گروه‌های سرود دختران و […]

کد خبر : 34609 | 12:50 ب.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۷

نخستین دوره جشنواره فصلی و استانی سرو سبز استان گیلان با معرفی آثار و نفرات برتر در رشت به کار خود پایان داد.

مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جشنواره فصلی و استانی سرو سبز برای نخستین بار در این استان ابداع شد افزود:‌ احیاء گروه‌های سرود مبتدی و نیمه‌حرفه‌ای و ارتقاء فنی و محتوایی این گروه‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌آید.

محسن حامدی جشنواره سرو سبز امسال را پیش‌زمینه‌ای برای جشنواره‌های چهار فصل سال ۹۸ اعلام کرد و بیان داشت:‌ چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، راهیان نور‌ و دفاع مقدس،‌ حجاب و حماسه فاطمی(س)،‌ جهاد کبیر و استکبار ستیزی از جمله محورهای مهم این جشنواره بود.

وی در مورد نفراتی که در مقطع ابتدایی دختران در این جشنواره حائز رتبه شدند عنوان کرد: برای رتبه نخست مشترکاً پایگاه شهید نقیبی از دبستان شاهد نسیبه رشت بامربی‌گری شاکی و گروه سرود شهدای خیابان استقلال از آستانه‌اشرفیه بامربی‌گری مریم قربانی به عنوان گروه‌های برتر معرفی شدند.

مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی سپاه قدس گیلان سایر نفرات برگزیده در مقطع ابتدایی دختران را برشمرد و تصریح کرد:‌ گروه سرود گل‌های شاهد از مدرسه شهیده سمیه رشت در رتبه دوم و گروه سرود معلا از مدرسه غیردولتی معلا در رتبه سوم جشنواره سرو سبز قرار گرفتند.

حامدی گروه‌های سرود منتخب در مقطع دبیرستان‌های دخترانه را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: گروه سرود راه سبز از شهرستان فومن بامربی‌گری خانم شیرین‌پور در رتبه نخست و گروه سرود راه زهرا(س) از روستای چولاب بخش کوچصفهان بامربی‌گری خانم بی آزار در رتبه دوم قرار گرفتند.

وی گروه‌های سرود ‌برگزیده در بخش ابتدایی و متوسطه پسران را نیز مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: گروه سرود گیلان‌‌زای از مدرسه نصرتی‌راد و گروه سرود ایثار کانون بسیج رشت با مربی‌گری شاکی حائز رتبه‌های نخست جشنواره فصلی و استانی سرو سبز استان گیلان شدند.

حامدی با بیان اینکه گروه سرود مهدی یاوران از ضیابر و گروه سرود شهید بابک نوری هریس از منجیل نیز به ترتیب در رتبه دوم و سوم این جشنواره قرار گرفتند اظهار داشت: ابوالفضل اصلانی از ضیابر نیز به عنوان تک‌خوان برتر نخستین دوره مسابقات جشنواره سرود سرو سبز استان گیلان شناخته شد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد