صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی استان گیلان

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب ما یک انقلاب قرآنی و اسلام محور است. حجت الاسلام احمد پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی استان گیلان گفت: انقلاب ما منتسب به ولایت، امامت و حضرت زهرا (س) است. وی با بیان اینکه انقلاب ما یک […]

کد خبر : 34742 | 8:53 ق.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۷

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب ما یک انقلاب قرآنی و اسلام محور است.

حجت الاسلام احمد پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی استان گیلان گفت: انقلاب ما منتسب به ولایت، امامت و حضرت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب قرآنی و اسلام محور است، گفت: قرآن کریم، کتاب هدایت و انسان سازی است و باید بیشتر از این کتاب الهی در زندگی فردی و اجتماعی بهره برد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر زندگی خودمان را با قرآن تراز کنیم در دنیا و آخرت عاقبت به خیر خواهیم شد.

وی اظهار کرد: مشکل ما این است که اخلاق و رفتار خود را با قرآن تراز نمی‌کنیم و شکست می‌خوریم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر تمسک به قرآن و عترت بین ما، مردم، مسئولان و جامعه اتفاق بیافتد جامعه به رستگاری می‌رسد.

وی گفت: همه ما مدیون انقلاب هستیم و برای شکر نعمت انقلاب و به نشانه قدرشناسی باید به مردم خدمت کنیم.

وی، خدمت به مردم را بزرگترین عبادت خواند و گفت: اجر و پاداش خدمت به مردم در درگاه الهی بسیار بالاست.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۷۵ نفر از نخبگان قرآنی دارای رتبه در مسابقات کشوری اوقاف و بین المللی جهان اسلام و اساتید دارای سابقه بالای آموزش قرآن تقدیر شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد