صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دیدار آیت الله فلاحتی با خانواده‌های شهید و جانباز انقلاب اسلامی

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با خانواده شهید محمدصادق بیابانگرد و جانباز شهریار علی اکبری نیا به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه صبر خانواده شهدا و جانبازان ستودنی است اظهار کرد: داشتن صبر انسان را به مقام های والا می رساند. وی به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 34749 | 8:43 ق.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۷

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با خانواده شهید محمدصادق بیابانگرد و جانباز شهریار علی اکبری نیا به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه صبر خانواده شهدا و جانبازان ستودنی است اظهار کرد: داشتن صبر انسان را به مقام های والا می رساند.
وی به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس دوره سختی بود که ملت ایران با مقاومت از آن عبور کرده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه نسل امروز دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با قیام مردم علیه رژیم ستم شاهی به پیروزی رسید و می طلبد این برگ از تاریخ برای نسل امروز بازخوانی شود.
آیت الله فلاحتی، انقلاب اسلامی را نعمت بزرگ الهی خواند و بیان کرد: مسئولان باید قدردان پشتیبانی ملت از انقلاب اسلامی باشند.
وی به تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دنیای معاصر اشاره کرد و گفت: مسئولان سر سفره جانفشانی شهدا نشسته اند و مدیون تلاش شهیدان و جانبازان هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جانبازان پس از ایستادگی در عرصه میدانی مشکلات را همچنان تحمل می کنند، یادآور شد: همسران جانبازان مدال جهاد و ایثار را به گردن آویخته اند.
محمدصادق بیابانگرد متولد سال ۱۳۲۶ بود که در ۲۲ بهمن سال ۵۷ در فلکه صیقلان رشت توسط مزدوران رژیم ستم شاهی در سن ۳۱ سالگی به شهادت رسید.
شهریاری علی اکبری نیا در دوران پیروزی انقلاب اسلامی به درجه ۷۰ درصد جانبازی نائل آمد.

.

.

.

.

.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد