صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نقش مردم در ۴۰ سال عمر پرافتخار انقلاب اسلامی، شاخص و پررنگ بوده است

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براینکه ریشه همه مشکلات کشور تحریم‌ها نیست، گفت: مشکلات اقتصادی بیانگر سوء مدیریت در بخش‌های مختلف بوده و برای حل آن اراده‌ای دیده نمی شود. آیت الله رسول فلاحتی در یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان شفت که در مسجد جامع این شهربرگزار شد ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به دستاوردهای […]

کد خبر : 34842 | 4:22 ب.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براینکه ریشه همه مشکلات کشور تحریم‌ها نیست، گفت: مشکلات اقتصادی بیانگر سوء مدیریت در بخش‌های مختلف بوده و برای حل آن اراده‌ای دیده نمی شود.

آیت الله رسول فلاحتی در یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان شفت که در مسجد جامع این شهربرگزار شد ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهارکرد: امام خمینی (ره)  به پشتوانه مردمی این انقلاب را به ثمر رساند.

وی با بیان اینکه حرکت انقلاب با مشارکت مردمی باید ادامه یابد،  افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی برپای دین اسلامی و با محوریت مردم است به همین دلیل در تمام ۴۰ ساله نقش مردم در صحنه های مختلف شاخص و پررنگ بوده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به فشار، تحریم و توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی در ۴۰ ساله گذشته اشاره کرد و گفت: اعمال تنها یک نمونه از این تحریم‌ها علیه یک کشور دیگر چیزی از آن کشور باقی نمی گذاشت. امروز ایران به یکی از قدرت های منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه با تأکید براینکه همه کشورها به قدرت نظام مقدس اسلامی اذعان دارند، بیان‌کرد: اقتدار، عزت و قدرت انقلاب اسلامی به واسطه رشادت و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان به دست آمده و باید با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه وجود روحیه مطالبه‌گری در میان ملت سبب حق خواهی و ادامه مسیر انقلاب شده است، تصریح‌کرد: دشمن از حق‌خواهی انقلابی ملت ایران باخبر است و این مهم با ردیابی رسانه‌های غربی می توان کاملا مشاهده کرد.

فلاحتی در ادامه به مشکلات کشور در حوزه و بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: ریشه همه مشکلات از تحریم‌ها نیست وجود مشکلات اقتصادی بیانگر این است که در داخل کشور سوء مدیریت وجود دارد و برای حل آن اراده‌ای دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اعم ازسلطنت طلب‌ها، منافقان و عوامل داخلی وابسته به غرب در راستای بزرگنمایی مشکلات داخلی تلاش می‌کنند، گفت: امروز همه جهان به پیشرفت‌های ایران در حوزه های مختلف اعم از علمی، دفاعی و نظامی، اقتصادی اذعان دارند این نشان می دهند هرگاه به توان داخلی تکیه کرده‌ایم موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور منحصربه فرد مردم در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی، افزود: مردم همیشه ایام دین خود را به این انقلاب و نظام ادا کرده‌اند امروز مسئولان باید برای حفظ این نظام و انقلاب تلاش مضاعف کنند./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد