صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







رودسر/ حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر ایستادگی پای انقلاب است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت گفت: مسؤولان قوای سه‌گانه برای کنترل‌گرانی ها و حل مشکلات مردم از اختلافات پرهیز کنند و با انسجام و یکدلی برای یک هدف که همان خدمتگزاری است تلاش کنند. آیت‌الله احمد پروایی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان شهرداری […]

کد خبر : 34975 | 5:52 ب.ظ | ۲۳ بهمن , ۱۳۹۷

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت گفت: مسؤولان قوای سه‌گانه برای کنترل‌گرانی ها و حل مشکلات مردم از اختلافات پرهیز کنند و با انسجام و یکدلی برای یک هدف که همان خدمتگزاری است تلاش کنند.

آیت‌الله احمد پروایی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان شهرداری رودسر اظهار کرد: حضور پرشور و گسترده امروز مردم در جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیعتی دوباره با شهدا، امام (ره) و مقام معظم رهبری برای ایستادگی پای انقلاب است.

وی با قدردانی از حضور حماسی اقشار مختلف مردم ولایی، بصیر و موقعیت‌شناس در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: آمدن شما در این مراسم لبیک دوباره به ندای مرجعیت دینی و مقام معظم رهبری است و این کار موجب تقویت اسلام و ولایت می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عمر بابرکت ۴۰ ساله انقلاب تصریح کرد: به‌رغم همه مشکلات، خیانت‌ها، دشمنی‌های دشمنان و موانعی که منافقین داخلی برای ملت باعظمت ایران و انقلاب به وجود آورده اما انقلاب دستاوردهای زیادی داشته است.

وی استقلال سیاسی را نعمت بزرگ انقلاب خواند و گفت: استقلال سیاسی حاکم بر کشور مدیون تلاش، ایستادگی و حضور بصیرانه ملت غیور ایران اسلامی است که با پیروی از ولایت هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کرد و در فتنه‌های داخلی و خارجی نقشه‌های شوم دشمنان را ناکارآمد و خنثی کرد.

پروایی با بیان اینکه شریعت و حاکمیت الهی از دیگر دستاوردهای انقلاب است هرچند فاصله‌داریم و به قله‌های آن نرسیده‌ایم افزود: الگو بودن انقلاب اسلامی ایران برای آزادگان دنیا و صادر شدن آن برای جهانیان و حمایت از مظلومین همه جهان از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

وی به پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و نظامی اشاره و بیان کرد: امروز ملت ایران به‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها در اوج عظمت قرار دارد هرچند مشکلاتی در حوزه‌های اقتصادی و اشتغال وجود دارد و این ضعف‌ها مربوط به ضعف مسؤولین قوای سه‌گانه است اما نباید کاستی‌ها را به‌پای رهبری و اصل نظام گذاشته شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری حضور گسترده و پرخروش ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مشت محکمی بر یاوه‌گویان داخلی و خارجی خواند و افزود: ملت ایران ثابت کردند که ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) هستند و زیر بار هیچ ذلتی نمی‌روند.

پروایی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت گفت: مسؤولان قوای سه‌گانه برای کنترل‌گرانی‌ها و حل مشکلات مردم از اختلافات پرهیز کنند و با انسجام و یکدلی برای یک هدف که همان خدمتگزاری است، تلاش کنند./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد