صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آستانه اشرفیه/ صداقت و از خودگذشتگی امام راحل(ره) عامل پیروزی انقلاب اسلامی شد

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم اتحاد و همدلی مسؤولان است گفت: مردم می‌خواهد مسؤولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش و‌ باهم اتحاد داشته و با فساد اختلاس و تبعیض مبارزه و برای حل مشکلات کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند. حشمت‌الله قنبری ظهر امروز با حضور و سخنرانی در جمع […]

کد خبر : 35013 | 6:12 ب.ظ | ۲۳ بهمن , ۱۳۹۷

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم اتحاد و همدلی مسؤولان است گفت: مردم می‌خواهد مسؤولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش و‌ باهم اتحاد داشته و با فساد اختلاس و تبعیض مبارزه و برای حل مشکلات کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حشمت‌الله قنبری ظهر امروز با حضور و سخنرانی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرستان آستانه اشرفیه در جوار ملکوتی حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نهضت احیاگر دینی بود اظهار کرد: در دوران پهلوی در اداره حکومت هیچ توجهی به مسائل دینی نبود و نهضت دینی در حال فراموشی بود ولی با پیروزی انقلاب این نهضت احیاشده است.

وی با اشاره بر مهم‌ترین دلیل انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم ما انقلاب کردند تا یک حکومت دینی در جامعه رأس کار آمده و جامعه‌ای بر مبنای قرآن حکومت کند.

استاد دانشگاه تهران با اذعان به اینکه ایران در دوران پهلوی تحت سلطه آمریکا بود تصریح کرد: در دوران پهلوی ایران در دست شرق و غرب بود که هدفشان نابودی ایران بود و به همین دلیل هیچ فناوری را در اختیار کشور قرار نمی‌دادند.

قنبری یکی از اهداف استکبار را برقرار نشدن حکومت دینی در ایران بود بیان کرد: کشورهای غربی و شرقی معتقد بودند دین بر ضد انسان عمل کرده و باعث روشنفکری و تقویت روحیه جهادی در کشور می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم فرق مسئولی که برای سربلندی انقلاب کار می‌کنند را تشخیص می‌دهند افزود: آنچه باعث پیروزی انقلاب در ایران شد صداقت و ازخودگذشتگی امام راحل (ره) بود زیرا مردم برای کسی که برای رضایت مردم و خدا کار می‌کند ازجان‌گذشتگی می‌کنند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه با پیروزی انقلاب مردم دنیا متوجه شدند در حضور دین می‌شود زندگی کرد اظهار کرد: استکبار از اول انقلاب از همه امکانات خود برای بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب استفاده کرد ولی با پیروزی انقلاب به هدف خود نرسیده است.

قنبری مهم‌ترین اهداف انقلاب دور کردن استکبار از جامعه دانست و گفت: در دوران پهلوی ایران در هیچ زمینه‌ای به خودکفایی نرسیده بود چون کشوری که وابسته به استکبار باشد نمی‌تواند در هیچ عرصه‌ای به خودکفایی برسد زیرا کشورهای غربی نمی‌خواهند کشورهای تحت سلطه خود پیشرفت کنند.

وی با اذعان به اینکه با پیروزی انقلاب مردم در تعیین سرنوشت خود نقش مستقیم دارند تصریح کرد: در دوران پهلوی مردم هیچ نقشی در سرنوشت خود نداشتند درحالی‌که مهم‌ترین ویژگی انقلاب مردم‌سالاری دینی است و مردم با حضور در انتخابات خودشان سرنوشت خود را تعیین می‌کنند

استاد دانشگاه تهران با اشاره به هدف استکبار در طول انقلاب بیان کرد: استکبار از اول انقلاب به دنبال نابودی ایران بود و در هشت سال دوران دفاع مقدس هزار میلیارد تومان بر زیرساخت‌های ایران صدمه زد.

قنبری مهم‌ترین هدف آمریکا از تشکیل داعش صدمه زدن بر انقلاب بود افزود: امریکا برنامه‌ریزی دقیق برای انقلاب داشت و‌ با جریان انحرافی مثل طالبان و داعش به دنبال نابودی اسلام و ایران بود.

وی با بیان اینکه بعد از تسلط داعش بر منطقه بنا بود کشورهای غربی داعش را به رسمیت بشناسند اظهار کرد: امریکا داعش را تأسیس کرد تا برنامه ناتمام رژیم بعثی عراق را تمام و بر دیگر کشورها حکومت کرده و برنامه‌های اسلام‌ستیزی خود را ادامه دهند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران با اشاره بر نقش مدافعان حرم در انتقال پیام انقلاب به کشورهای منطقه گفت: مدافعان حرم رفتند تا پیام آزادی‌خواهی انقلاب را منتقل و‌ به جهانیان بگویند که انقلاب رویش پیداکرده است و‌ نمی‌شود آن را شکست داد

قنبری مهم‌ترین هدف دولت‌ها باید مبارزه با فساد باشد بیان کرد: دولت‌ها انتخاب خود مردم هستند و باید مسؤولان از این فرصتی که در اختیار آنان قرار داده‌شده استفاده کرده و با تبعیض، فساد و اختلاس مبارزه کنند.

وی با اذعان به اینکه اگر مسؤولان باور کنند با اتکا به جوانان می‌شود به موفقیت رسید تصریح کرد: مسؤولان اگر از فرصت تحریم استفاده و به جوانان و دانشمندان اعتماد کنند در همه عرصه‌ها به خودکفایی رسیده و می‌توانیم به موفقیت برسیم.

استاد دانشگاه تهران یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مردم اتحاد و همدلی مسؤولان است گفت: مردم می‌خواهد مسؤولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش و‌ باهم اتحاد داشته باشند و اگر این امر محقق شود مشکلات کشور حل خواهد شد./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد