صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






لزوم توجه مبلغان به آگاه سازی جوانان در ماه رمضان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان رمضان را فرصتی استثنایی برای شبکه تبلیغ در جهت نشر فرهنگ اسلامی دانست و گفت: مبلغان باید در ماه مبارک رمضان، آگاه‌سازی جوانان را مورد توجه بیشتر قرار دهند.  حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مساجد یکی از مهم‌ترین […]

کد خبر : 3503 | 7:41 ق.ظ | ۲۴ تیر , ۱۳۹۲

گلمیرزاده11

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان رمضان را فرصتی استثنایی برای شبکه تبلیغ در جهت نشر فرهنگ اسلامی دانست و گفت: مبلغان باید در ماه مبارک رمضان، آگاه‌سازی جوانان را مورد توجه بیشتر قرار دهند.

 حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مساجد یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه مسلمانان است، اظهار کرد: در دین مبین اسلام همه امور و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت مساجد انجام می‌شود.

 وی با اشاره به فعالیت سه هزار مسجد در ماه رمضان در گیلان، گفت: ماه رمضان، فرصتی استثنایی برای مبلغان در جهت نشر فرهنگ اسلامی است.
حجت الاسلام گلمیرزاده، با تاکید بر اینکه مبلغان در ماه رمضان باید برای نشر و ترویج فرهنگ اسلامی بیشتر تلاش کنند، افزود: مبلغان در ماه رمضان با استفاده از اثرگذاری و نفوذ کلام بین مخاطبان باید نهایت استفاده را از آن ببرند.

 وی حضور روحانی و امام جماعت در سطح مساجد را سبب رونق گرفتن برنامه‌های دینی و فرهنگی در ماه رمضان دانست و تصریح کرد: مبلغان و روحانیان باید برای حضور جوانان و نوجوانان در مسجد و سرمایه‌گذاری فکری و اعتقادی آنان همت بیشتری کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری نماز جماعت را از عمده ترین برنامه‌های این ماه مبارک عنوان و اظهار کرد: برنامه‌های متنوع دینی و فرهنگی، سخنرانی مبلغان در خصوص مهم‌ترین مسائل روز نظیر بیداری اسلامی، ولایت فقیه و پیشرفت‌های نظام در دهه‌های اخیر و برگزاری مراسم شب قدر نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان در ماه رمضان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد