صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بازدید رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از نمایشگاه «مدرسه انقلاب» +تصاویر

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با حضور در دبیرستان شهید بهشتی شهر رشت از نمایشگاه «مدرسه انقلاب» بازدید کرد. این نمایشگاه به‌مناسبت دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان  با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان برپا شده است. در این نمایشگاه چگونگی […]

کد خبر : 35050 | 12:03 ب.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۷

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با حضور در دبیرستان شهید بهشتی شهر رشت از نمایشگاه «مدرسه انقلاب» بازدید کرد.

این نمایشگاه به‌مناسبت دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان  با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان برپا شده است.

در این نمایشگاه چگونگی شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد‌های چهل سالۀ انقلاب اسلامی و تبیین توطئه‌های دشمنان در ۱۲ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

همچنین ۱۲ راوی در این نمایشگاه درباره دیپلماسی امام خمینی(ره)، فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام، تهاجم فرهنگی و جنگ سایبری با بازدیدکنندگان گفتگو می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد