صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای ۷۱ برنامه در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری فجر

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به اجرای ۷۱ برنامه در چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: هنرمندان حاضر در این جشنواره نسبت به فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی علاقه دارند. فیروز فاضلی در اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد، […]

کد خبر : 35157 | 10:53 ق.ظ | ۳ اسفند , ۱۳۹۷

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به اجرای ۷۱ برنامه در چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: هنرمندان حاضر در این جشنواره نسبت به فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی علاقه دارند.

فیروز فاضلی در اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز زبان مادری، اظهار کرد: خوشبختانه امروز خانواده ها برای فرهنگ و هنر ارزش قائل هستند.

وی با بیان اینکه در زندگی انسان سه لایه وجود دارد، تصریح کرد: لایه اول شغل است و کارهایی که انسان به واسطه شغلی که دارد انجام می دهد، اما لایه دوم از علاقه های شخصی اسان نشات می گیرد. بی تردید پیوند لایه اول و لایه دوم موجب رشد و تعالی انسان می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان لایه سوم را لایه خدمت کردن به دیگران دانست و افزود: افراد باید از روی عشق و علاقه ادای تکلیف کنند تا عملکردهای آنان ماندگار شود.

فاضلی با اشاره به اجرای ۷۱ برنامه در چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: هنرمندان حاضر در این جشنواره نسبت به فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی علاقه دارند و لذا جشنواره مذکور زمینه ساز ظهور و بروز این استعدادها و توانمندی ها در عرصه فرهنگ و هنر خواهد شد.

وی از خود گذشتگی و خدمت کردن به دیگران را عامل ماندگاری انسان در تاریخ دانست و یادآور شد: انسان های بزرگ حاصل گذشت های بزرگ کسانی هستند که با عشق و علاوه اندوخته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند تا دنیایی بهتر بسازند.

به گزارش ایسنا،  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فرهنگی و هنری فجر از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه و از ۲۴ بهمن ماه لغایت دوم اسفندماه در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد