صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






توجه به عفاف و حجاب نشان‌دهنده ارزش و مقام زن در جامعه است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان بیان اینکه حجاب و عفاف امری مقطعی نیست و باید در همه زمان‌ها به آن توجه شود، گفت: توجه به عفاف و حجاب نشان‌دهنده ارزش و مقام زن در جامعه است.  طیبه بزرگی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در نشست راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب […]

کد خبر : 3522 | 7:59 ق.ظ | ۲۵ تیر , ۱۳۹۲

بزرگی طیبه12

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان بیان اینکه حجاب و عفاف امری مقطعی نیست و باید در همه زمان‌ها به آن توجه شود، گفت: توجه به عفاف و حجاب نشان‌دهنده ارزش و مقام زن در جامعه است.

 طیبه بزرگی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان در نشست راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استانداری در جمع مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به هجمه‌های دشمن در رواج بدحجابی در جامعه اظهار کرد: باید برای مقابله با این هجمه‌ها به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به ویژه در جوانان که جامعه هدف دشمن هستند، بپردازیم.

 وی با بیان اینکه حجاب و عفاف امری مقطعی نیست و باید در همه زمان‌ها به آن توجه شود، افزود: توجه به عفاف و حجاب نشان‌دهنده ارزش و مقام زن در جامعه است.

 بزرگی به آثار و فواید حجاب و عفاف در جامعه اشاره و بیان کرد: ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه، جلوگیری از تهیج و تحریک جنسی و خنثی کردن شهوات نفسانی، کاهش مفاسد فردی و اجتماعی در جامعه اسلامی از مهم ترین آثار و فواید حجاب اسلامی است.

 وی با بیان اینکه مشاور امور بانوان دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا شئونات اسلامی در دستگاه‌های اجرایی رعایت شود، تصریح کرد: ادغام اتاق کار زنان و مردان در محیط‌ های اداری یکی از آسیب‌های مهم ادارات است که باید هر چه سریعتر این تفکیک سازی در همه دستگاه‌ها اجرایی شود.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با انتقاد از کم توجهی برخی مدیران به جداسازی محل کار زن و مرد اظهار کرد: فضای کم در برخی از ادارات موجب کم توجهی به این جداسازی شده و مدیران باید با انعطاف پذیری بیشتری نسبت به این مسئله اقدام کنند.

 وی با اشاره به ماده100 آیین نامه ابلاغی دستگاه‎های اجرایی در اختصاص یک درصد از اعتبار دستگاه به واحد بانوان و خانواده، افزود: مشاوران بانوان و خانواده شاغل در ادارات در راستای جذب این اعتبار اهتمام ویژه داشته باشند.

 بزرگی با اشاره به 16 شهریور که مصادف با ولادت حضرت معصومه(ص) و روز دختر است، خواستار برنامه‌ریزی واحد خواهران برای گرامیداشت این روز بزرگ شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد