صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیکر مطهر شهید «حسین جوینده» در رشت تشییع و خاکسپاری شد

پیکر شهید «حسین جوینده» مربی رزمندگان جبهه مقاومت امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در رشت تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. صبح یکشنبه پیکر مطهر شهید سرهنگ دوم پاسدار «حسین جوینده» مربی رزمندگان جبهه مقاومت که چند روز پیش حین آموزش رزمندگان به درجه رفیع شهادت نائل […]

کد خبر : 35443 | 2:07 ب.ظ | ۲۷ اسفند , ۱۳۹۷

پیکر شهید «حسین جوینده» مربی رزمندگان جبهه مقاومت امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در رشت تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

صبح یکشنبه پیکر مطهر شهید سرهنگ دوم پاسدار «حسین جوینده» مربی رزمندگان جبهه مقاومت که چند روز پیش حین آموزش رزمندگان به درجه رفیع شهادت نائل شد با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در رشت تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر سرهنگ دوم پاسدار شهید «حسین جوینده» صبح امروز از مقابل سپاه ناحیه مرکزی رشت (پل عراق) به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

گفتنی است مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار نیز شب گذشته همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای رشت برگزار شد. مراسم سومین روز شهادت این شهید بزرگوار نیز ساعت ۱۵ عصر روز سه شنبه در همین مکان برگزار می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار حسین جوینده از مربیان ارشد آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) متولد سال ۶۴ و اصالتاً اهل رشت و ساکن تهران بود که از وی سه فرزند به یادگار مانده است./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد