صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان آستانه اشرفیه

فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس گفت: روز جهانی قدس راهبرد امام خمینی (ره) برای اتحاد و همدلی مسلمانان جهان برای رهایی قدس شریف است. علی باباخانی، 30 تیرماه در این نشست روز قدس را یکی از روزهای بزرگ مسلمانان جهان دانست و افزود: مسلمانان جهان بویژه مردم ایران اسلامی در این […]

کد خبر : 3612 | 10:49 ق.ظ | ۳۱ تیر , ۱۳۹۲

باباخانی11

فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس گفت: روز جهانی قدس راهبرد امام خمینی (ره) برای اتحاد و همدلی مسلمانان جهان برای رهایی قدس شریف است.

علی باباخانی، 30 تیرماه در این نشست روز قدس را یکی از روزهای بزرگ مسلمانان جهان دانست و افزود: مسلمانان جهان بویژه مردم ایران اسلامی در این راهپیمایی یک بار دیگر همدلی خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی گفت: این روز یکی از یادگارهای مهم امام خمینی (ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین صورت گرفته است.

باباخانی یادآور شد: در روز قدس مسلمانان در نقاط مختلف جهان با حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بار دیگر جنایت های رژیم اشغالگر قدس را محکوم می کنند.

وی در ادامه حمایت از مردم فلسطین را یک وظیفه مهم دانست و یادآور شد: به این منظور راهپیمائی روز جهانی قدس باید هرچه باشکوهتر در این شهرستان برگزار شود.

در ادامه این جلسه نحوه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر آستانه و بندرکیاشهر از سوی ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مانند سال های گذشته از کانون بسیج جوانان تا حرم مطهر آقا سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) این شهر برگزار می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد