صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ملت ایران می‌تواند زمینه‌ساز استقرار عدالت و توحید در جهان باشد

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه تاریخ بشریت در انتظار عدالت است، تاکید کرد: ملت ایران می‌تواند پرچم‌دار و زمینه‌ساز استقرار عدالت و توحید در جهان باشد.  محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان، 1 مرداد در مراسم افتتاح همزمان 15 طرح صنعتی گیلان با بیان اینکه سازندگی شامل طیف وسیعی از ابعاد اقتصادی، اجتماعی، عمران و […]

کد خبر : 3628 | 8:39 ق.ظ | ۲ مرداد , ۱۳۹۲

احمدی نژاد

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه تاریخ بشریت در انتظار عدالت است، تاکید کرد: ملت ایران می‌تواند پرچم‌دار و زمینه‌ساز استقرار عدالت و توحید در جهان باشد.

 محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشورمان، 1 مرداد در مراسم افتتاح همزمان 15 طرح صنعتی گیلان با بیان اینکه سازندگی شامل طیف وسیعی از ابعاد اقتصادی، اجتماعی، عمران و آبادی است، گفت: انسان برای سازندگی، عمران، پیشرفت و در نهایت دست‌یابی به سعادت متولد می‎شود و زیباترین زندگی آن نوع زندگی است که توام با رفاه، آبادانی و عزت کشور باشد.
وی با تاکید بر اینکه ملت ایران شایستگی قرار گرفتن در خط عمران و آبادانی را دارد، تصریح کرد: سرعت پیشرفت در کشور نشان دهنده این است که ملت ایران همه چیز دارد و می‌تواند با تکیه بر خودباوری و اعتقاد به جوانانش در قله‌های پیشرفت قرار گیرد.

احمدی نژاد با بیان اینکه ایران دارای یک تاریخ پرافتخار است، افزود: در دوره طولانی از تاریخ، ایران بر جهان حاکمیت داشت و در فرهنگ، دانش، تمدن و نظام مدیریت حکومتی سرآمد جهانیان بود.

وی ادامه داد: سلسله اشکانیان که 500 سال بر ایران حکومت کرده و مرکز حکومت آنان در کویر بود 42 ملیت را تحت مدیریت خود داشتند و این نشان دهنده اندیشه و فرهنگ ایرانیان است و آثار آن همچنان در جهان قابل مشاهده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه بعد از دوره اسلامی نیز ایران سرآمد جهانیان در علم و تمدن و صنعت بود، اظهار کرد: بی‌کفایتی پادشاهان گذشته و توطئه‌های دشمن موجب وقفه‌ایی کوتاه(حدود 200 سال) در پیشرفت کشور شد و ملت ایران در مرزهای دانش، عمران و آبادی متوقف شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از حوادث اتفاق افتاده را باید در مسیر تاریخی آن بررسی کنیم، اذعان کرد: دشمن دیرینه ملت ایران چندین هزار سال است که درصدد نابودی این ملت و فرهنگ اسلامی ایرانیان است و جنگ 8 ساله ایران و تحریم‌های کنونی همه سابقه تاریخی دارد.
احمدی نژاد تاکید کرد: ملت ایران علی‌رغم همه بداندیشی‌ها و کج اندیشی‌ها با تکیه بر خودباوری و ایمان و اعتقاد راسخ می‌تواند به جایگاه شایسته خود رسیده و قله‌های پیشرفت را فتح کند.

وی با بیان اینکه توطئه‌های بسیاری برای شکست خودباوری ملت ایران طراحی شده است، اذعان کرد: همه باید دست به دست هم داده و با یک همت جمعی، آن وقفه 200 ساله ایجاد شده را جبران کرده و به سرعت به پیشرفت و توسعه دست پیدا کنیم تا به جایگاه واقعی خود در جهان برسیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تاریخ بشریت در انتظار عدالت است، گفت: همه آروزهای انسان در سایه عدالت برآمده از توحید محقق می‌شود.

 وی تاکید کرد: ملت ایران می‌تواند پرچم‌دار و زمینه ساز استقرار عدالت و توحید در جهان باشد.
احمدی نژاد با اشاره به اینکه گیلانیان همواره به دنبال تحقق عدالت بودند و سابقه مذهبی این استان در دفاع از اهل بیت(ع) گواهی بر این مدعاست، خاطرنشان کرد: امیدوارم گیلانیان در این عرصه پیشتاز باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد