صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس شهرستان صومعه سرا

فرماندار شهرستان صومعه سرا پیام اصلی روز قدس را مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف دانست و گفت: مردم ایران همواره نشان داده اند که پای کار هستند و در راهپیمایی ها نیز هر سال پر شکوه تر از سال گذشته شرکت می کنند. میرزا حسینعلی زاده، 1 مرداد در جلسه ستاد هماهنگی […]

کد خبر : 3630 | 8:41 ق.ظ | ۲ مرداد , ۱۳۹۲

حسینعلی زاده

فرماندار شهرستان صومعه سرا پیام اصلی روز قدس را مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف دانست و گفت: مردم ایران همواره نشان داده اند که پای کار هستند و در راهپیمایی ها نیز هر سال پر شکوه تر از سال گذشته شرکت می کنند.

میرزا حسینعلی زاده، 1 مرداد در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی روز قدس این شهرستان افزود:  هم اکنون بیداری اسلامی که در سراسر جهان در راستای پایداری دین اسلام در حال انجام است به تاسی از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته و انقلاب اسلامی ایران سرلوحه آزادی خواهان کل جهان است.

وی اظهارداشت:  از آنجایی که رسانه های غربی نهایت تلاش خود را در زمینه عدم حضور  مردم در راهپیمایی روز قدس باید امسال این راهپیمایی با انجام برنامه ها، مراسمات و حضور پر شور مردم با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

فرماندار صومعه سرا گفت: اعضای ستاد اصلی راهپیمایی روز قدس در این شهرستان شامل سپاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،  تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، شهرداری و دفتر امام جمعه است.

معاون فرماندار صومعه سرا نیز در این جلسه گفت: روز جهانی قدس از یادگاران امام راحل است همانطوری که خود امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند: ” آخرین جمعه ماه رمضان روز قدس است”.

مختار رضایی با بیان اینکه  رعایت نظم و انضباط در روز راهپیمایی از سوی نیروی انتظامی انجام خواهد شد، افزود: ادارات متولی باید در راستای برگزاری راهپیمایی روز قدس تلاش کنند.

وی همچنین اظهار داشت: حضور گسترده  مردم شهرستان و ملت ايران در راهپيمايي روز جهاني قدس از پیام های مهم این روز است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد