صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حلقه صالحین تداوم اهداف بسیج است

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه قدس گیلان گفت: تشکیل حلقه صالحین موجب تداوم اهداف بسیج می‌شود. محمدحسن حسن‌زاده  در جمع اعضا و سرگروه‌های طرح شجره طیبه حلقه صالحین صومعه سرا، بسیج را دارای طرفیت‌های بسیار اساسی و مهم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست. *خانواده‌ها حامی بزرگ طرح شجره طیبه صالحین کشور هستند وی با […]

کد خبر : 3632 | 10:54 ق.ظ | ۳ مرداد , ۱۳۹۲

SONY DSC

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه قدس گیلان گفت: تشکیل حلقه صالحین موجب تداوم اهداف بسیج می‌شود.

محمدحسن حسن‌زاده  در جمع اعضا و سرگروه‌های طرح شجره طیبه حلقه صالحین صومعه سرا، بسیج را دارای طرفیت‌های بسیار اساسی و مهم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست.

*خانواده‌ها حامی بزرگ طرح شجره طیبه صالحین کشور هستند

وی با بیان اینکه دوره‌های طرح بسیج صالحین مهم‌ترین راه برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و بصیرتی جامعه است، تصریح کرد: خانواده‌ها بزرگ‌ترین حامی و ناظر طرح شجره طیبه صالحین در کشور محسوب می‌شوند.

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه قدس گیلان تقویت باورهای دینی، توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در بین بسیجیان را از اهداف برجسته طرح شجره طیبه صالحین برشمرد.

وی یادآور شد: این طرح موجب تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در حوزه‌های متعدد تربیتی و فرهنگی در جامعه می‌شود.

*تشکیل حلقه صالحین تداوم اهداف بسیج است

حسن‌زاده، تشکیل حلقه‌های صالحین را یک رویکرد بصیرتی مهم در بسیج دانست و افزود: تشکیل حلقه صالحین موجب تداوم اهداف بسیج می شود.

وی نخستین گام در موفقیت مربیان و مدیران حلقه صالحین را خودسازی و خود باوری آنها عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به ضرورت و اهمیت پرورش سربازان بسیجی خوب و سازنده اذعان کرد: پرورش سربازان بسیجی سازنده و آگاه امری مهم بوده که رسالت آن به‌عهده مربیان شجره طیبه صالحین است.

معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه قدس گیلان، تشکیل و اجرای طرح شجره طیبه صالحین را با هدف تعلیم انسان‌های بصیر و عالم به مسایل دینی، اجتماعی و سیاسی، مانند یک دانشگاه خواند.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه حلقه صالحین باید با جدیت و پشتکار درصدد کسب علوم مربوطه و حایز نمره فراتر از حد نصاب قبولی باشند.

*ساماندهی 170 نفر بسیجی صومعه‌سرا در قالب 11 حلقه شجره طیبه صالحین

 به گزارش فارس، در ادامه مراسم مذکور کارگاه آموزشی اعضای سرگروه شجره طیبه صالحین بسیج صومعه‌سرا توسط واحد تربیت و آموزش سپاه این شهرستان تشکیل شد.

این کارگاه با تشکیل 11 حلقه، بالغ بر 170 نفر بسیجی خواهر و برادر صومعه‌سرا در حلقه‌های مذکور ساماندهی شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد