صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







روز قدس، روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ است

آیت الله احمد پروایی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است. بسمه تعالی قال امیر المومنین علی بن ابی طالب (سلام الله علیه): کُونُوا لِلظالمِ خَصماً ولِلمظلُومِ عَوناً. قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، سرزمین اصلى و وطن میلیون ها آواره مسلمان فلسطینى است که […]

کد خبر : 36427 | 4:43 ب.ظ | ۹ خرداد , ۱۳۹۸

آیت الله احمد پروایی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی

قال امیر المومنین علی بن ابی طالب (سلام الله علیه): کُونُوا لِلظالمِ خَصماً ولِلمظلُومِ عَوناً.

قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، سرزمین اصلى و وطن میلیون ها آواره مسلمان فلسطینى است که استکبار جهانى توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال ۱۹۴۸ آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهاى اشغالگر قدس قرارداد.

این توطئه از همان اولین سال هاى اجرا، با مقاومت مردم مسلمان فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان هاى آزاده و بیدار دل جهان مواجه شد و به شکل مبارزات پیگیر و سیاسى ـ نظامى، چهره خود را نشان داد.

ملت بزرگوار و مسلمان ایران نیز پس از پیروزى انقلاب شکوهمند اسلامى مسأله آزادسازى فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان هایش قرارداده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.

اینجانب در راستای عمل به وصیّت و سفارش امام راحل و لبیک به ندای فرماندهی معظم کلّ قوا رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، ضمن اعلام انزجار و بیزاری از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و محکوم کردن جنایتهای ظالمانه و تروریستی آن، از همه اقشار مردم جامعه به ویژه جوانان عزیز دعوت می کنم تا در این حرکت و راهپیمایی ظلم ستیزانه، شرکت نمایند.

به امید روزی که این غدّه سرطانی از روی زمین محو و نابود شود انشاءالله.

والسلام علیکم ورحمت الله.

احمد پروایی ۹۷/۳/۸






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد