صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







روز جهانی قدس زمینه‌ساز تشکیل حکومت جهانی مستضعفین است

امام جمعه رشت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را لبیک به ندای ولایت دانست و گفت:‌ روز قدس روز احیای ارزش‌های الهی و مقدمه تشکیل حکومت جهانی مستضعفین است. آیت‌الله رسول فلاحتی،‌ امام جمعه رشت امروز،‌ ۱۰ خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، حضور مردم ولایتمدار در راهپیمایی روز قدس را نشانه تقوا […]

کد خبر : 36497 | 5:43 ب.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۳۹۸

امام جمعه رشت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را لبیک به ندای ولایت دانست و گفت:‌ روز قدس روز احیای ارزش‌های الهی و مقدمه تشکیل حکومت جهانی مستضعفین است.

آیت‌الله رسول فلاحتی،‌ امام جمعه رشت امروز،‌ ۱۰ خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، حضور مردم ولایتمدار در راهپیمایی روز قدس را نشانه تقوا دانست و اظهار کرد:‌ روز قدس روز احیای ارزش‌های الهی و مقدمه تشکیل حکومت جهانی مستضعفین است.

وی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را لبیک به ندای ولایت دانست و افزود:‌ روز قدس موجب وحدت و انسجام امت اسلام است و قلب استکبار جهانی را هدف قرار داده است لذا قدم‌های مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس موجب خشم کفار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ابتکار معمار کبیر انقلاب در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، گفت:‌ ۷۱ سال است که قبله نخستین مسلمانان در اسارت عده‌ای یهودی ستمگر است و مردم مظلوم فلسطین آواره و سرگردان هستند. آل سعود نیز مدت ۲۲۴ سال است که بر حجاز تسلط دارد و لذا رژیم جعلی صهیونیستی زاده این آل جهود است.

امام جمعه رشت «معامله قرن» را توطئه جدید دشمنان علیه امت اسلام دانست و یادآور شد:‌ دشمنان با طرح معامله قرن می‌خواهند فلسطین را از اذهان ملت‌ها محو کنند. تغییر نام خلیج فارس توسط آل سعود نیز برای ایجاد تفرقه و درگیری بین مسلمانان است.

وی «معامله قرن» را نشان‌دهنده اوج ذلت استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: تیر دشمنان با طرح مذکور به سنگ می‌خورد، زیرا امروز ملت‌های اسلامی به ویژه مردم ایران مانند ملت‌های گذشته در خواب غفلت نیستند. فلسطین پاره تن اسلام است و حمایت از قدس جزو مبانی اسلامی و انقلابی است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تغییر موضع ترامپ علیه جمهوری اسلامی، عنوان کرد:‌ ترامپ در ماه‌های اخیر دو جبهه متناقض نسبت به جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده است؛ نخست اینکه ما را تهدید نظامی کرده، اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نخواهد شد و جنگ اراده‌ها مهم است.

وی با اشاره به نادانی دشمن از قدرت علمی و نظامی جمهوری اسلامی، ادامه داد:‌ چرخش ۱۸۰ درجه‌ای رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران نشان می‌دهد که استکبار فقط جنگ رسانه‌ای به راه انداخته و جرات مقابله با قدرت و پیشرفت ایران را ندارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه عده‌ای ترسو در داخل هنوز فکر می‌کنند رشد ما در سایه رابطه با آمریکاست، خاطرنشان کرد:‌ با تبدیل تهدیدها و تحریم‌ها به فرصت امروز در جایگاهی قرار داریم که می‌توانیم از کشورهای مدعی پیشرفت علمی جلو بزنیم و بخش عمده مشکلات اقتصادی موجود در کشور نیز به واسطه مدیریت ضعیف است؛ نه قطع رابطه با آمریکا.

وی مدیریت، نظارت و توجه همه‌جانبه را پاسخگوی مشکلات فعلی کشور دانست و تصریح کرد:‌ عده‌ای از تحلیلگران خودفروخته و زبون مشکلات اقتصادی کشور را به آمریکا گره می‌زنند، اما تحریم‌های اقتصادی کمترین تاثیر را در مشکلات ما داشته است.

امام جمعه رشت موانع قبولی توبه را برشمرد و اضافه کرد:‌ کفر و شرک مانع پذیرش توبه است، زیرا کسانی که کفر می‌ورزند و این روند را ادامه می‌دهند توبه آنها قابل قبول نیست. اگر انسان برای خدا شریک قائل شود نیز توبه‌اش قبول نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نازل شدن عذاب الهی مانع پذیرش توبه می‌شود، تصریح کرد: در آستانه مرگ قرار گرفتن از دیگر موانع پذیرش توبه محسوب می‌شود، زیرا کسی که در آستانه مرگ قرار دارد، در اضطرار بوده و به خاطر فراموشی مرگ توبه را به تاخیر انداخته است./ ایکنا

 

گزارش تصویری راهپیمایی روز جهانی قدس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد