صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مطالبه جدی گیلانیان نسبت به رعایت عفاف و حجاب توسط مسافران

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مردم استان نسبت به رعایت عفاف و حجاب توسط مسافران و گردشگران مطالبه جدی دارند گفت: باید در این موضوع نگاه همه جانبه باشد. به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین مصطفی پور در نشست خبری هفته عفاف و حجاب، از هم پاشیدگی بنیان خانواده را ترفند دشمن برای […]

کد خبر : 36914 | 12:40 ب.ظ | ۱۶ تیر , ۱۳۹۸

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مردم استان نسبت به رعایت عفاف و حجاب توسط مسافران و گردشگران مطالبه جدی دارند گفت: باید در این موضوع نگاه همه جانبه باشد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین مصطفی پور در نشست خبری هفته عفاف و حجاب، از هم پاشیدگی بنیان خانواده را ترفند دشمن برای مقابله با انقلاب دانست و گفت: رعایت عفاف و حجاب موضوع حیاتی در حفظ انقلاب و کشور است.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب تصریح کرد: موضوع عفاف و حجاب شیوه و هدف تمام برنامه ها باید قرار گیرد .

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۱۵تا ۲۱ تیرماه بمناسبت هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است، گفت: در واقعه سال ۱۳۱۵ مسجد گوهرشاد بود که با دستور کشف حجاب توسط رضا شاه تعداد بسیاری از مردم مومن به مخالفت برخاستند و تعداد بسیاری در این راستا شهید شدند.

مصطفی پور هفته عفاف و حجاب را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقویت بنیان خانواده بیان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین توصیه شهدا در وصیتنامه‌های خود حفظ عفاف و حجاب و الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ و عفاف یادآور شد: جوانان در آماج حملات فضای سایبری و مجازی دشمنان قرار دارند لذا نباید از این فضا غافل شد زیرا جوانان امروز شبهات زیادی دارند که باید بصورت علمی به آنها پاسخ داده شود .

وی شعار این هفته را «عفاف و حجاب؛ میراث ایرانی و گرایش جهانی» بیان کرد و گفت: برای مناسبت هر روز این دهه شعار و عناوین خاصی درنظر گرفته شده است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان حضرت معصومه (س) را الگوی عفاف و حجاب برای دختران جامعه امروز بیان کرد و گفت: دختران با بهره گیری از سیره عملی زندگی حضرت معصومه (س) می توانند مسیر درست زندگی خود را طی کنند.

وی با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب با نگاه تولید و اشتغال، اجتماع بانوان محجبه و نشست هایی با موضوع حادثه گوهرشاد از برنامه های مهم این ایام است .

مصطفی پور با اشاره به اینکه مردم استان نسبت به رعایت عفاف و حجاب توسط مسافران و گردشگران مطالبه جدی دارند گفت: باید در این موضوع نگاه همه جانبه باشد .

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حجاب و عفاف صرفا حجاب زنان نیست بلکه پاکدامنی و عفت مردان هم شامل می شود اضافه کرد: در موضوع عفاف و حجاب اگر به تنهایی به موضوع حجاب زنان پرداخته شود ظلمی به این موضوع اصلی است؛ بنابراین حجاب و پوشش منحصر به زنان نیست و مردان نیز در این مهم سهیم هستند.

وی بر لزوم برگزاری کرسی ها و نشست های تخصصی در خصوص موضوع عفاف و حجاب در راستای پاسخگویی به شبهات جوانان تاکید کرد.

مصطفی پور با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در حوزه مد و لباس و تولید کنندگان پوشاک توجه ویژه‌ای داشته باشد، گفت: چرا یک بانوی محجبه برای تهیه چادر باید متحمل هزینه سنگین شود این مطالبه عمومی از مسئولان این حوزه بوده و آن‌ها نیز باید در این زمینه به درستی نقش ایفا کنند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به بالا بودن قیمت چادر و عدم حمایت از کارخانه های تولید کننده گفت: چرا باید از کشورهای ژاپن و کره چادر باید وارد شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد