صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آغاز راهپیمایی روز قدس آستارا از مقابل سپاه

فرماندار آستارا، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس آستارا از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان آغاز می‌شود. کیوان اسدپور  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نماد مظلومان جهان است، اظهار کرد: مسلمانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در روز قدس، مردم […]

کد خبر : 3737 | 1:46 ب.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۳۹۲

اسدپور11

فرماندار آستارا، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک تکلیف دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس آستارا از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان آغاز می‌شود.

کیوان اسدپور  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نماد مظلومان جهان است، اظهار کرد: مسلمانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در روز قدس، مردم جهان را نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و ظلم صهیونیسم‌ها آگاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه موظف هستیم تا پیام قدس را رساتر از گذشته به مردم جهان برسانیم، افزود: اتحاد و همدلی مسلمانان جهان مهم‌ترین راهکار دستیابی به عزت جهانی آنها در برابر مستکبران و ظالمان است.

این مسئول، روز قدس را روز همبستگی امت اسلامی در جهان دانست و اذعان کرد: مسلمانان جهان باید با شرکت در این مراسم علاوه بر نشان دادن وحدت و همدلی خود با ملت مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از اقدام‌های غیر انسانی و وحشیانه رژیم غاصب نشان دهند.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) صهیونیسم را غده سرطانی جهان نامیدند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نه تنها بی‌شرمانه سرزمین‌های فلسطین را اشغال کرده بلکه به دنبال سلطه تمام کشورهای اسلامی است.

وی، حضور مردم سراسر جهان در روز جهانی قدس را ضربه مهلکی به پیکره ظالمان و مستکبران خواند و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس بیانگر اتحاد مسلمانان جهان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی، مستکبران و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

اسدپور، با بیان اینکه حضور باشکوه مردم موجب دلگرمی مردم فلسطین و مظلومان جهان می‌شود، از اقشار مختلف مردم آستارا دعوت کرد تا امسال نیز مانند سنوات گذشته با حضور در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان رژیم و صهیونیستی و مستکبران در جهان بزنند.

وی با اشاره به برنامه‌های روز جهانی قدس در شهرستان آستارا، یادآور شد: راهپیمایی روز قدس فردا همزمان با سراسر کشور در ساعت 11 صبح از مقابل سپاه آغاز می‌شود و پس از طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) با تجمع در مصلای این شهرستان و قرائت قطعنامه به پایان می‌رسد.

اسدپور، سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا، قرائت قطعنامه، حضور اقشار مردم و صنوف با پلاکارد مشخص و به آتش کشیدن پرچم صهیونیسم و آمریکا را از برنامه‌های اجرایی در طول راهپیمایی روز جهانی قدس در آستارا برشمرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد