صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

ن ماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک مردم این استان را به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند. در پیام مشترک آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و کیهام هاشم‌نیا آمده است: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای فریاد مظلومیت مردم ستمدیده  فلسطین در راه است. این پیام می‌افزاید: آخرین […]

کد خبر : 3739 | 2:50 ب.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۳۹۲

نمشترک

ماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک مردم این استان را به حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در پیام مشترک آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و کیهام هاشم‌نیا آمده است: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای فریاد مظلومیت مردم ستمدیده  فلسطین در راه است.

این پیام می‌افزاید: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هرساله با هوشمندی حکیمانه و دور اندیشی الهی امام راحل (ره) به روز وحدت و همبستگی ملل مسلمان جهان در حمایت از قدس شریف تبدیل شده است و امسال نیز عبادات و شب زنده‌داری‌های ملت مسلمان ایران در ماه مهمانی خدا و شیدایی‌های آنها در شب‌های پربرکت قدر در حالی به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان متصل شده که این توفیقات با فرصت ارزشمند حمایت از قدس شریف نخستین قبله مسلمانان پیوند خورده است.

در ادامه پیام مذکور ذکر شده است: مردم گیلان و ملت انقلابی و مؤمن ایران نیز در شرایطی جمعه همگام با دیگر مسلمانان و آزدای‌خواهان جهان با وحدت مثال‌زدنی خود قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین می‌شتابند که آغاز دور جدید مذاکرات سازش در واشنگتن و قرار دادن جنبش حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم می‌کنند.

قربانی و هاشم‌نیا در پیام خود اضافه کرده‌اند: اینجانبان با گرامیداشت روز جهانی قدس از گیلانیان ولایت‌مدار دعوت می‌کنیم تا در حمایت از پاره تن اسلام و پاسخ به تحرکات جدید آمریکا و همپیمانانش در طرفداری از غده  سرطانی خاورمیانه بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب در راهپیمایی بزرگ این روز شرکت کنند و با خروش یکپارچه خود فریاد زنند تنها سلاح مقاومت است که اشغالگران را از قدس بیرون و فلسطین را آزاد می‌کند.

به گزارش فارس، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، سازمان جهاد کشاورزی گیلان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرودگاه، انجمن روابط‌عمومی‌ استان و… هر یک با صدور بیانیه‌ای جداگانه مردم گیلان را به حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد