صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خبرنگاران گیلان برای ثبت نام کارت ویژه دهه فجر به فرمانداری‌ها مراجعه کنند‌

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان گفت: برای ثبت نام کارت ویژه شناسایی دهه فجر، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلان مراجعه کنند.

کد خبر : 374 | 8:29 ق.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۱

3دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان گفت: برای ثبت نام کارت ویژه شناسایی دهه فجر، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران به فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلان مراجعه کنند.

شهرام درویشی در نشست ستاد ویژه خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با اشاره به طرح ساماندهی خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران دهه فجر استان، اظهار کرد: این قشر فرهیخته با در دست داشتن یک قطعه عکس پرسنلی به روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران و مسئولان کمیته‌های ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی تا 10 دی ماه جاری فرصت دارند لیست خبرنگاران را به ستاد دهه فجر استان ارسال کنند، افزود: نسبت به درخواست‌های پس از این تاریخ رسیدگی نمی‌شود.

دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌‌رسانی دهه فجر گیلان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فجر مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان، خاطرنشان کرد: تجلیل از خبرنگاران ستاد ویژه خبری دهه فجر استان از برنامه‌های جانبی این جشنواره است.

وی تصریح کرد: تمام اخبار دهه فجر گیلان به تفکیک کمیته‌های استانی و ستاد‌های شهرستانی در پایگاه خبری تحلیلی گیل فجر درج می‌شود.

درویشی به همراه داشتن مشخصات کارت ملی خبرنگاران برای صدور کارت‌ها ویژه شناسایی را ضروری دانست و یادآور شد: برای بیش از 200 خبرنگار گیلانی کارت ویژه دهه فجر صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: هفت برنامه کلیدی و عملیاتی برای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان در نظر گرفته شده که برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها ویژه دهه فجر، راه‌اندازی 16 ایستگاه خبری با 200 خبرنگار ویژه دهه فجر، برپایی تورهای خبری فجر، فراخوان و ایده‌پردازی برای مشارکت تمام ایده‌پردازان استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها است.

این مسئول، از صدور کارت شناسایی ویژه برای خبرنگاران و عکاسان ستاد دهه فجر در 16 شهرستان استان تا 10 دی‌ امسال خبر داد و افزود: با این کارت خبرنگاران ساماندهی شده و به‌راحتی می‌توانند در تمام برنامه‌های دهه فجر در سطح استان حضور یابند.

وی، فعال کردن رسانه‌های صوتی، تصویری و مکتوب برای پوشش خبری برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر، انعکاس اطلاعیه‌، بیانیه‌ و اعلام مواضع ستاد در مواقع لزوم از طریق خبرگزاری‌ها، جراید کثیرالانتشار و صدا و سیما را از وظایف کمیته ارتباطات دانست.

درویشی خاطرنشان کرد: دعوت از خبرنگاران و فراهم کردن تمهیدات مناسب برای انجام مصاحبه‌ با مسئولان ستادها و کمیته‌های تخصصی به منظور اعلام برنامه‌ها، فراهم‌سازی زمینه مشارکت رسانه‌ها و انجام هماهنگی لازم برای توجه بیشتر آنها به انتشار مقالات، گزارش‌ها و موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از دیگر وظایف مهم و ماموریت‌های کلی اعضای این کمیته است.

به گفته وی، کارت شناسایی خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری دهه فجر گیلان تا دهه دوم دی‌ ماه جاری صادر می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد