صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دانشگاهیان گیلان روز قدس به‌ صحنه می‌آیند

به گزارش روابط عمومی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهیان این منطقه دانشگاهی طی صدور بیانیه‌ای حضور همه جانبه خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند.  در این بیانیه آمده است: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است، قدس سرزمین انبیا و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی […]

کد خبر : 3747 | 3:06 ب.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۳۹۲

قدس16

به گزارش روابط عمومی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهیان این منطقه دانشگاهی طی صدور بیانیه‌ای حضور همه جانبه خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند.

 در این بیانیه آمده است: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است، قدس سرزمین انبیا و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مظلوم فلسطینی مبدل شده است.

روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام خمینی رحمت الله علیه،بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بدون شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود می لرزد.

بار ریگر در آستانه روز جهانی قدس باز هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز مرگ صهیونیست غاصب فرا می‌رسد و بار دیگر آسایش و خواب راحت از استکبار جهانی سلب خواهد شد.

صهیونیست غاصب باید بداند که امت اسلامی بویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق ملت فلسطین حمایت کرده و این راه تا زمان از بین رفتن آن ادامه خواهد یافت و بنا به فرموده معمار بزرگ انقلاب که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان “روز جهانی قدس” نامید، تمام معادلات استکبار جهانی را بهم ریخت و موجب انسجام و بیداری هر چه بیشتر مسلمین جهان و خشم استکبار جهانی و فرزندان نا مشروع آن شد.

دانشگاهیان منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله تعالی) و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین اعلام می دارد که در روز جهانی قدس همگام و دوش به دوش دیگر اقشار مردم همیشه در صحنه استان گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند كرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد