صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور اهالی فرهنگ و هنر در روز قدس بارزترین شکل تعهد را نمایش ‌می‌دهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حضور اهالی فرهنگ و هنر در تمامی صحنه‌ها و جلوه‌‌های مبارزه و معارضه را نمایش بارزترین شکل تعهد این قشر دانست.  علی اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس، میراث گرانبهای بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که نشانه […]

کد خبر : 3750 | 3:08 ب.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۳۹۲

اسماعیل پور11

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حضور اهالی فرهنگ و هنر در تمامی صحنه‌ها و جلوه‌‌های مبارزه و معارضه را نمایش بارزترین شکل تعهد این قشر دانست.

 علی اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس، میراث گرانبهای بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که نشانه عمق دور اندیشی و هوشمندی حضرت امام (ره) در بیان اعتقاد و پایبندی به اندیشه وحدت و یکپارچگی مردم مسلمان است.

وی با اشاره به اینکه روز قدس، روز تجلی وحدت اسلامی و انسجام ملی در برابر تجاوزگری و اشغال علیه مظلوم‌ترین مردم جهان است، تصریح کرد: فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند عزم مسلمانان برای رهایی از آوارگی و رنج است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه روز قدس، نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی محسوب می‌شود، تاکید کرد: همه مسلمانان در این روز با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم می‌کشند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه صهیونیست‌های متجاوز و حامیان خائن آنها بدانند که قدس جز جدایی ناپذیر فلسطین است، بیان کرد: تمامی سرزمین‌های اشغالی باید از چنگال متجاوزان آزاد شوند که به لطف خداوند با مقاومت ملت غیور و به پا خاسته فلسطین و پشتیبانی قاطع و یکپارچه مسلمانان در راستای حرکت انقلاب اسلامی ایران پیروزی نهایی و نصرت الهی در آینده‌ای بسیار نزدیک محقق می‌شود.

وی ادامه داد: اهالی فرهنگ و هنر با حضور خود در تمامی صحنه‌ها و جلوه‌‌های مبارزه و معارضه، بارزترین شکل تعهد را به نمایش می‌گذارند و نقش هنرمندان در ترسیم این میدان در قالب ادب و هنر، تاثیرگذار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اذعان کرد: نمایش چهره کریه و زشتی رفتار غاصبان قدس از یک ‌طرف و مظلومیت ملت فلسطین و زیبایی مقاومت امت ابراهیمی از طرف دیگر، در آثار هنرمندان، نماد و نشان تعهد این قشر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد